عذرخواهی مجری شبکه 3 بعد از اظهار نظر جنجالی

عذرخواهی مجری شبکه 3 بعد از اظهار نظر جنجالی

وبسایت رسمی فوتبالی- مجری یکی از برنامه های شبکه سوم سیما به دنبال اظهار نظر غیرحرفه ای که داشت از استقلالی ها عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، در برنامه سلام صبح بخیر امروز شنبه شبکه سوم سیما مجری این برنامه در مورد تغییر لوگوی استقلال الفاظی را به کار برد که با واکنش تند باشگاه استقلال و صدور بیانیه توسط این باشگاه مواجه شد.

به دنبال این اتفاق حسین کلهر مجری این برنامه با انتشار ویدئویی از هواداران، بازیکنان و مسئولان باشگاه استقلال عذرخواهی و تاکید کرد که این اظهار نظر صرفا یک شوخی بوده است.

کلهر در این ویدیو گفت: امروز یک خبری منتشر شد که لوگوی باشگاه استقلال توقیف شده است و من هم به خاطر کری که با کارگردان و تهیه کننده برنامه که استقلالی دو آتشه هستند داشتم شوخی ای کردم، در واقع این کری ها از پشت صحنه به جلوی دوربین کشیده شد.

 

او ادامه داد: از همه عوامل باشگاه استقلال عذرخواهی می کنم و واقعا نمی خواستم شما را ناراحت کنم. قبلا در برنامه مان در مورد ناصر خان حجازی، منصورخان پورحیدری و فرهاد مجیدی صحبت کرده ایم و به احترام یاد کرده ایم. مطمئنم هواداران استقلال آنقدر مرد هستند که من را ببخشند و از این خطا عبور کنند.

 

مجری برنامه سلام صبح بخیر در پایان گفت: امیدوارام استقلال همچنان بدرخشد و ستاره های این ارتش دو ستاره بیشتر و بیشتر شود. قطعا ما هم از این اتفاق خوشحال می شویم.



9697