ممنوعیت رونالدینیو از خروج از برزیل به دلیل بدهی مالی

ممنوعیت رونالدینیو از خروج از برزیل به دلیل بدهی مالی

سایت رسمی فوتبالی- رونالدینیو اسطوره فوتبال برزیل بعد از خداحافظظی از دنیای فوتبال، نتوانسته تا به خوبی ثروتش را مدیریت کند و حالا به همین خاطر حسابی به دردسر افتاده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدینیو که روزگاری یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بود و با پیراهن بارسلونا و تیم ملی کشورش به تمام افتخارات ممکن دست یافته بود، حالا به خاطر بدهی مالی در آستانه غرق شدن است.  طبق گزارش منتشره در روزنامه فولیا د سائوپائولو چاپ برزیل، 57 تا املاک رونالدینیو  حالا بلوکه شده است که 4 تا از آنها توسط دادگاه ریوگرانده دو سول بلوکه شده و دلیل آن هم بدهی 2.2 میلیون یورویی رونالدینیو به دولت برزیل است. البته این تنها بدهی این اسطوره برزیلی به دولت نیست و بدهی دیگری به ارزش 1.8 میلیون یورو نیز به نام او ثبت شده است و بدین ترتیب دادگاه برزیل، پاسپورت او را ضبط کرده است.

این روزنامه برزیلی در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که شهرداری به رونالدینیو اطلاع داده که علاوه بر تمام این بدهی ها، رقم 2.3 میلیون یورو هم به شهرداری بدهکار است و گویا بدهی های این اسطوره برزیلی پایانی ندارد. بدین ترتیب می توان گفت که رونالدینیو به ارگان ها و سازمان های مختلف برزیل بدهکار است و مجموع سایر بدهی های او به 2.5 میلیون یورو می رسد

از همین رو دادگاه برزیل تصمیم گرفته که پاسپورتهای رونالدینیو را ضبط کند؛ هم پاسپورت برزیلی و هم پاسپورت اسپانیایی او به دلیل پرداخت نکردن جریمه ها و بدهی هایش ضبط شده است و بدین ترتیب او دیگر نمی تواند خاک برزیل را ترک کند. البته رونالدینیو هم در واکنش به این اتفاق درخواست کرده که پاسپورت اسپانیایی اش را به او پس بدهند.وکلای رونالدینیو هم اعلام کرده اند که ضبط پاسپورت او، اقدامی بیش از خشن و بی پایه و اساس است.

 6363