وقتی بدل رونالدینیو به جای خود او به هوادارانش امضا داد

وقتی بدل رونالدینیو به جای خود او به هوادارانش امضا داد

سایت رسمی فوتبالی – رونالدینیو اسطوره برزیلی دنیای فوتبال این روزها در سائوپائولو است و اخیرا در یک مسابقه فوتبال سالنی که توسط فالکائو و دنیلسون ترتیب داده شده بود حضور یافت. 9500 هواداری که به تماشای این بازی آمده بودند، از دیدن رونالدینیو و دریبلهایش حسابی سرذوق آمده بودند ودر پایان این بازی تلاش زیادی کردند تا از رونالدینیو امضا بگیرند.

اما خلاقیت اصلی رونالدینیو، بعد از اتمام بازی رو شد. در پایان این بازی، رونالدینیو از چنگ هواداران و خبرنگاران فرار کرد تا بدین ترتیب مجبور نشود تا در مورد مشکلات قضایی اش به صحبت بپردازد. او بلافاصله بعد از پایان بازی در اتومبیلی که در خارج از ورزشگاه انتظارش را می کشید،سوار شد و آنجا را ترک کرد. اما بدل رونالدینیو در داخل ورزشگاه حضور داشت و به جای رونالدینیو به هوادارانش امضا داد و با آنها سلفی می گرفت.

بدین ترتیب بدل رونالدینیو در این دقایق حسابی دل هواداران او را به دست آورد و آنهاهم خوشحال بودند که با رونالدینیو عکس یادگاری گرفته اند. البته برخی ها هم تشخیص دادند که او رونالدینیوی واقعی نیست ولی عکس گرفتن با بدل رونالدینیو هم برایشان هیجان انگیز بود.

در ماه های اخیر رونالدینیو با مشکلات قضایی متعددی روبرو شده است. او و برادرش روبرتو د اسیس، به پرداخت جریمه سنگین 2میلیون یورویی به خاطر آسیب رساندن به محیط زیست درسال 2015 محکوم شدند. اما پرداخت نکردن این جریمه باعث شد تا در ماه نوامبر مقامات قضایی برزیل پاسپورت او و برادرش را ضبط کنند. رونالدینیو که تمایلی به صحبت دراین رابطه ندارد، ازآن زمان به بعد کمتر درمجامع ورزشی دیده شده تا با سوالات خبرنگاران دراین زمینه روبرو نشود.

6363