پویول: دو بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

پویول: دو بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

سایت رسمی فوتبالی- کارلس پویول مدافع باتجربه و سابق باشگاه بارسلونا میهمان فصل جدید برنامه Quans apaguen els llums بود که از روز اول آگوست پنجشنبه ها از شبکه تی.وی3 اسپانیا پخش می شود.

به گزارش فوتبالی، حالا بخش هایی از این گفتگو منتشر شده و کارلس پویول در مورد دوران طولانی حضورش در باشگاه بارسلونا صحبت کرده و در عین حال یادآوری کرده که در طول این مدت دوبار به پیشنهاد پیوستن به رئال مادرید پاسخ منفی داده است.

پویول دراین باره گفته:« رئالی ها دوبار می خواستند مرا به خدمت بگیرند ولی من در بهترین باشگاه دنیا بودم و می خواستم با بارسا جامهای بیشتری فتح کنم و به همین خاطردر بارسلونا ماندم.» پویول ادامه داد:« اولین بار یک فصل بعد از مهار تاریخی من مقابل فیگو (در اولین بازی فیگو با پیراهن رئال در نوکمپ) بود. فصل 2-2001 که به این پیشنهاد پاسخ منفی دادم. سه سال بعد رئالی ها دوباره به سراغم آمدند. در آن زمان کاماچو تازه سرمربی رئال شده بود و من و رونالدینیو را می خواست.»

کاپیتان بارسایی ها ادامه داد:« جدای از قهرمانی در جام جهانی، لذت بخش ترین جام قهرمانی برایم، جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2006 پاریس بود. چون با بارسا فتح شد و این حس خیلی خاصی به من داد.» و با یادآوری بوسه به یادماندنی اش برروی بازوبند کاپیتانی بارسا در برد 6-2 مقابل رئال در سال 2009 گفت:« شادی گلزنی ام در برنابئو، از ته قلبم بیرون آمد. با وجودی که کمتر گل می زدم، حس کردم که این گلی است که باید آن را جشن بگیرم و بدین گونه به شادی پرداختم.»

پویول در ادامه سوالی را مطرح کرد تا رویاهای زیادی را در ذهن هواداران بارسا شکل دهد:« می توانید روزی را تصور کنید که پیکه رئیس باشگاه باشد؛ ژاوی سرمربی تیم و من هم مدیر ورزشی بارسلونا؟ فکر می کنم که درکنار هم عملکرد خوبی داشته باشیم.» و همچنین درمورد زندگی شخصی اش گفت:« همسرم وانسا لورنزو خیلی به من کمک کرده .او دید مرا به زندگی باز کرده است. او از سنین خیلی کم به سفرهای مختلفی رفته است. ما  دو دختر فوق العاده داریم.»

 6363