نقشه های آلوز برای بازگشت به بارسا دست در دست نیمار

نقشه های آلوز برای بازگشت به بارسا دست در دست نیمار

سایت رسمی فوتبالی - دنی آلوز مدافع 36 ساله و برزیلی دنیای فوتبال همچنان برای محقق کردن رویایش مبنی بر بازگشت به بارسلونا می کوشد. این مدافع برزیلی که در حال حاضر تیمی ندارد و بازیکن آزاد حساب می شود، برنامه خاصی را برای محقق کردن این رویا طراحی کرده است. او روز گذشته در گفتگو با یو.او.ال اسپورته به این نکته اشاره کرد که تا ماه آگوست منتظر پیشنهاد بارسلونا می ماند. چرا که اولویتش این است که برای تیم کاتالان به میدان برود. این درحالی است که مدیران بارسا هرگونه تلاش برای جذب آلوز را تکذیب کرده اند.

به گزارش فوتبالی، آلوز بر این باور است که در هفته ابتدایی ماه آگوست تکلیف بسیاری از نقل و انتقالات روشن شده و منتظر آن است که تا آن زمان بارسایی ها کار خرید نیمار را تمام کرده باشند. آلوز امیدوار است که در نهایت مدیران بارسلونا بتوانند نیمار را از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرند و در این مسیر، تعدادی از بازیکنانشان را به عنوان بخشی از وجه خرید نیمار، به پاریس بفرستند و نلسون سمدو هم در این جمع باشد؛ بدین ترتیب در رختکن بارسلونا جای خالی ایده آلی برای آلوز باز خواهد شد و او می تواند دوباره به تیم محبوبش بازگردد.

این درحالی است که مدیران باشگاه بارسلونا بارها اعلام کرده اند که قصد فروش سمدو را ندارند و حتی تلاش اتلتیکومادرید برای جذب این مدافع نیز بی سرانجام مانده است. اما آلوز معتقد است که پیوستن احتمالی نیمار به بارسلونا، باعث خواهد شد تا مدیران باشگاه کاتالان به فکر تجربه کافی او دربارسا بیفتند و در جستجو برای یافتن جانشینی برای سمدو به سراغ او بیایند.

آلوز در رقابتهای اخیر کوپا آمه ریکا به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت شناخته شد و در سن 36 سالگی با تیم ملی برزیل قهرمان این تورنمنت شد. او بعد از جدایی از پاری سن ژرمن پیشنهادات متعددی از تیمهای مختلف دریافت کرده. در ابتدا اینترمیلان به سراغش رفت و بعد یوونتوس هم تمایل زیادی به جذب او داشت. منچسترسیتی گواردیولا هم برای خرید آلوز دست به کار شده ولی او فعلا منتظر پیشنهاد بارسلوناست و به هیچ پیشنهاد دیگری فکر نمی کند.

6363