بارسلونا به دنبال فروش مدافعش تا پایان نقل و انتقالات

بارسلونا به دنبال فروش مدافعش تا پایان نقل و انتقالات

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا به دنبال فروش نلسون سمدو، مدافع راست پرتغالی خود در روز های باقی مانده از این پنجره‌ی نقل و انتقالاتی تابستانی است تا بتواند با پولی که از فروش این بازیکن بدست می‌آورد، خرید سایر گزینه‌هایی را که مد نظر دارد نهایی کند.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که فعالیت بارسلونا در واپسین روز هایی که پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی باز است، به فروش نلسون سمدو بستگی دارد. این ملی پوش پرتغالی توانسته بود جایگاه نسبتا خوبی در نیوکمپ بدست بیاورد اما کم کم باید به فکر جدایی از این باشگاه باشد. به گفته‌ی روزنامه‌ی کاتالانی ال موندو دپورتیوو فروش سمدو برای بارسا تا حدی مهم است که می‌تواند تکلیف سه خریدی که آن‌ها می‌خواهند در این روز ها انجام دهند را مشخص کند. به نظر می‌رسد که رونالد کومان اعتقادی به نلسون سمدو ندارد و می‌خواهد با پولی که از فروش او بدست می‌آید به سراغ بازیکنان دیگری برود. یکی از گزینه‌هایی که کومان برای پست مدافع راست در نظر دارد سرجینیو دست، مدافع راست 19 ساله‌ی آژاکس است.

از طرفی کومان می‌خواهد دیپای و اریک گارسیا را هم در روز های آینده به نیوکمپ بیاورد و باید دید که تا پایان نقل و انتقالات چه تغییراتی در بارسلونا اتفاق خواهد افتاد.

1470