بیک زاده: گفتند مقابل استراماچونی طوری بازی کن که بپسندد و جذبت کند!

بیک زاده: گفتند مقابل استراماچونی طوری بازی کن که بپسندد و جذبت کند!

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکن شوخ طبع و پر انرژی سابق استقلال که اکنون در بادران توپ می زند درباره دیدار دوستانه مقابل استقلال صحبت های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، هاشم ‌بيك‌زاده ‌با ‌بادران ‌مقابل ‌استقلال‌ بازی ‌كرد.‌ اين ‌بازی ‌بهانه‌ای ‌بود ‌تا ‌گپی ‌با‌ مدافع ‌چپ ‌سابق ‌استقلال ‌بزنيم.‌ او ‌كلی حرف ‌جالب ‌درباره ‌اين ‌مسابقه ‌زد.‌

‌هاشم ‌جلوی ‌استقلال ‌بازی ‌كردی.‌ تعجب ‌نكردند ‌تو ‌را ‌ديدند؟

(خنده) تعجب چرا؟

‌‌خيلی ‌ها‌ فكر ‌می ‌كردند ‌امسال‌ خداحافظی ‌كنی.‌
اتفاقاً آقاجواد زرینچه قبل از بازی من را دید. با خنده گفت هاشم نمی خواهی پیر شوی و فوتبال را کنار بگذاری؟ تا آمدم حرف بزنم گفت البته با این جوان هایی که در فوتبال هستند، تو باید همچنان بازی کنی. گفتم مخلص آقاجواد هم هستم.

‌چه ‌شد ‌تصميم ‌گرفتی ‌ادامه ‌دهی؟
بالاخره آقافرهاد کاظمی به من لطف داشت و انگیزه داد تا کارم را ادامه دهم. با من خیلی خوب کار می کند. قطعاً بدنم بهتر از این می شود. تازه نقشه کشیده ایم به لیگ برتر صعود کنیم و ان شا ءا... فصل آینده به لیگ برتر برگردم!

‌‌تا ‌كی ‌می ‌خواهی ‌ادامه ‌بدهی؟‌
هیچ کس از آینده خبر ندارد ولی آدم سالم زندگی کند تا 40 سالگی هم می تواند بازی کند. ببین سن فقط یک عدد است. مهم آمادگی بدنی بازیکنان است.

‌‌تو ‌سالم ‌زندگی ‌می ‌كنی؟
اگر سالم و حرفه ای زندگی نمی کردم که نمی توانستم تا همین حالا که 36 سالم است، فوتبال بازی کنم. خیلی از فوتبالیست ها تا 30 سالگی و 32 سالگی بازی می کنند ولی بالاخره من تا 36 سالگی بازی کرده ام. الکی که این اتفاق نمی افتد. حتماً زندگی سالم دارم که این اتفاق افتاده.
 
‌شب‌ها ‌ساعت ‌چند ‌می ‌خوابی؟
یازده، دوازده

‌‌برنج ‌و ‌فست ‌فود‌ و ‌غذاهای ‌چرب‌ نمی ‌خوری؟

رعایت می کنم. رژیم غذایی دارم. بالاخره کسی که می خواهد فوتبال بازی کند، باید حواسش به یکسری خوراکی ها باشد. من هم مراقبم و هر چیزی نمی خورم.


‌‌بازی ‌مقابل ‌استقلال ‌چطور ‌بود؟‌

خیلی خوب بود. خوشحال شدم که مقابل دوستان و تیم سابقم بازی کردم. خوب هم بازی کردم. یاد خاطرات گذشته و قهرمانی با این تیم افتادم.

‌‌دوستانت ‌را ‌هم ‌ديدی.‌ حرف‌ خاصی ‌نزديد؟‌

با آنها صحبت کردم. اتفاقاً به من گفتند هاشم برنمی گردی استقلال؟ یکی از بچه ها گفت امروز جلوی استراماچونی طوری بازی کن که تو را بپسندد و جذبت کند.

‌خب ‌خدا ‌را ‌شكر‌ استراماچونی ‌هم‌ تو ‌را ‌پسنديد.‌ (با‌خنده)
(خنده) من که خوب بازی کردم و حالا اگر بگویند بیا استقلال که می روم. تیم محبوبم است.

‌‌‌استقلال ‌را ‌چطور ‌تيمی ‌ديدی؟
جوان شده. فکر می کنم یک مقدار زمان نیاز داشته باشد. استراماچونی هم نشان داد یک مربی تاکتیکی است چون استقلال واقعاً بابرنامه بازی می کرد. به نظر من استقلال امسال قوی است، به شرط آنکه طرفداران هم عجله نکنند و به تیم زمان دهند.

‌‌رابطه‌ات ‌با‌ فرهاد ‌كاظمی ‌چطور‌ است؟
عالی. جای برادر بزرگتر من است. با همه بچه ها رفیق است. از نظر فنی همه او را قبول دارند. تیم خوبی هم ساخته. ‌‌آقا‌فرهاد ‌خيلی ‌شوخ ‌است.‌

يك ‌جورهايی ‌بمب ‌خنده ‌هستيد.‌

تمرینات که واقعاً شاد است. بگو و بخند هم داریم. واقعاً در فوتبال روحیه مهم است. من و آقافرهاد مکمل هم هستیم.

‌پيش‌بينی ‌تو ‌از ‌استقلال ‌فصل ‌بعد‌ چيست؟
فصل بعد تیم های قدرتمندی در لیگ هستند. شما تراکتور را ببین. سپاهان هم تیم خوبی بسته. پرسپولیس هم فقط مربی اش رفته وگرنه تیم همان تیم است. فکر می کنم این سه تیم به همراه استقلال مدعی اصلی قهرمانی باشند.

4344