حریفان سخت آژاکس و پورتو؛ کاوه رضایی به مصاف دیناموکیف می‌رود

حریفان سخت آژاکس و پورتو؛ کاوه رضایی به مصاف دیناموکیف می‌رود

سایت رسمی فوتبالی - دوشنبه در مقر یوفا در نیون، قرعه کشی سومین مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که آژاکس و پورتو در این مرحله حریفان َآسانی نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، تیم هلندی که فصل گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود باید به مصاف پائوک یونان برود و پورتو نیز مقابل کراسنودار قرار می گیرد. بقیه قرعه هایی که مشخص شده اند هم بدین ترتیب هستند: ویکتوریا پلزن - استانبول باشاکشهیر و بروژ- دینامو کیف.بدین ترتیب کاوه رضایی و تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده باید از سد تیم اوکراینی عبور کنند.

برنده بازی کلوژ و مکابی به مصاف برنده بازی سلتیک و نومه کالجو می رود. برنده بازی سوتیسکا- آپوئل مقابل برنده دوندالک - قره باغ قرار می گیرد. برنده سابورتالو - دینامو مقابل برنده فرانس واروژ - والتا قرار می گیرد و برنده ستاره سرخ - هلسینکی منقابل برنده بازی نیو سنت- کپنهاگ قرار می گیرد. همچنین برنده ماریبور - آیک مقابل برنده باته - روزنبورگ قرار می گیرد و برنده بازی آیندهوون - بازل مقابل لاسک اتریش بازی می کند. بازیهای رفت در روزهای 15 و 16 مرداد برگزار می شود و بازیهای برگشت در روزهای 22 و 23 مرداد.

پس از این مرحله نوبت مرحله نهایی پلی آف صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان می رسد که یتم های یانگ بویز سوئیس و اسلاویا پراگ جمهوری چک در این مرحله قرار می گیرند.