گزارش نگران کننده پزشکان به بارسا در مورد نیمار

گزارش نگران کننده پزشکان به بارسا در مورد نیمار

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که مشکل پای راست نیمار حسابی برای او دردسرساز شده وممکن است حتی مانع اصلی بازگشتش به باشگاه بارسلونا شود.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس مدیران باشگاه بارسلونا با چند پزشک متخصص در مورد مصدومیتهای اخیر نیمار دریک سال و نیم اخیر مشورت کرده اند و این پزشکان مشورتهایی را به مدیران باشگاه کاتالان دادند که از وضعیت نگران کننده ستاره برزیلی خبر می دهد.

لازم به ذکر است که نیمار در فصل اول حضورش در پاری سن ژرمن با شکستگی انگشت پنجم پای راستش روبرو شد و مجبور شد تا پایش را به تیغ جراحان بسپارد. در فصل دوم حضور او در پی.اس.جی، مجددا انگشت پنجم پای راست نیمار دچار مشکل شد و این بار او زیر تیغ جراحی نرفت و با متدهای روز درمانی سعی در برطرف کردن مصدومیتش نمود. این تصمیم از نظر خیلی ها تصمیم اشتباهی بود و حدودا 4 ماه طول کشید تا نیمار مجددا بتواند به میادین ورزشی بازگردد.

بعد از بهبود کامل این مصدومیت و درشرایطی که نیمار خودش را برای حضور در کوپا آمه ریکا آماده می کرد، مصدومیت شدیددر قوزک پای راست در بازی دوستانه مقابل تیم ملی قطر باعث شد تا او شانس حضور در کوپا آمه ریکا را از دست بدهد. همین مصدومیتها باعث شده تا تردیدهای زیادی در مورد شرایط فیزیکی نیمار ایجاد شده و بسیاری از متخصصان براین باورند که بازیکنی که یک ماه و نیم به خاطر پیچ خوردگی قوزک پایش از میادین دور می ماند، بازیکن قابل اعتمادی از نظر شرایط فیزیکی برای تیمش نخواهد بود.

مدیران باشگاه بارسلونا در روزهای اخیر درمورد شرایط فیزیکی و مصدومیتهای اخیر نیمار با چندین پزشک متخصص مشورت کردند و نتیجه بررسی این پزشکان تردیدها را در مورد بازگرداندن نیمار به بارسلونا افزایش داده است. این پزشکان اعلام کرده اند که نیمار ممکن است باز هم از ناحیه انگشت پنجم پای راستش مصدوم شود. چرا که استخوان پای او به خاطر شکستگی دوباره در طول دو سال اخیر خوب جوش نخورده است و بافت استخوانی این منطقه پای او آسیب دیده است و تنها راهکار برای بهبود این شرایط، انجام مجدد عمل جراحی و به کار گیری یک قطعه پلاتین در این ناحیه است.

این تحقیقات پزشکی باعث شده تا سران باشگاه بارسلونا بتوانند به جمع بندی بهتری برای خریدن یا نخریدن نیمار دست بیابند. اگرچه در هفته های اخیر بارسایی ها از حیث ورزشی به بازگرداندن نیمار به تیمشان فکر می کردند ولی از سایر نظرات، از جمله از نظر اقتصادی و از نظر شرایط فیزیکی این احتمال وجود دارد که آنها از تلاش برای خرید نیمار دست بکشند.

6363