برنامه پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد نیمار!

برنامه پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد نیمار!

سایت رسمی فوتبالی- وب سایت فرانسوی لو 10 سپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرده که بعد از دیدار پاری سن ژرمن مقابل رئال مادریددر دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن با لئوناردو مدیر ورزشی این باشگاه جلسه ای داشته است.

به گزارش فوتبالی، تصمیم و خواسته لئوناردو د آرائوخو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن این است که پیشنهادی برای تمدید قرارداد نیمار به این بازیکن برزیلی ارائه کند. طبق گزارش منتشره در وب سایت فرانسوی، بعد از دیدار پاری سن ژرمن مقابل رئال در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با برد0-3 تیم پاریسی در روز 18 سپتامبر به پایان رسید، نیمار و لئوناردو با هم دیدار کردند و دراین دیدار آنها برای عادی سازی روابط بعد از یک تابستان پرتنش گفتگو کردند.

بدین ترتیب حالا بحث شروعی تازه برای نیمار در تیم پاریسی مطرح است و گویا لئوناردو و سران باشگاه پاریسی درنظر دارند تا با تمدید قرارداد نیمار، اوضاع او را در تیم بهتر کنند. مدیران باشگاه پاریسی هم تمایل زیادی برای تمدید قرارداد نیمار دارند ولی حالا منتظر شنیدن نظرات نیمار هستند. چرا که باید بدانند که آیا نیمار خواسته و رویایش برای ترک تیم پاریسی و پیوستن به بارسلونا را فراموش کرده و یا اینکه هنوز به این ایده فکر می کند. 

دربازار نقل و انتقالات تابستانی بود که نیمار بارها به صورت شفاف و واضح از خواسته اش برای ترک پی.اس.جی صحبت کرد و همه او را در مسیر بازگشت به بارسلونا می دیدند ولی عدم توافق میان سران دو باشگاه پاری سن ژرمن و بارسلونا باعث شد تا این ستاره برزیلی در پارک دو پرنس ماندگار شود و به رغم دلخوری هایی که داشت در طول هفته های اخیر با تعهدی مثال زدنی و حرفه ای گری تمام بازیهای خوبی را برای تیم پاریسی انجام داده و این درحالی است که بخش عمده ای از هواداران پی.اس.جی علیه او موضع گیری کرده و بنرها و پلاکاردها وشعارهای توهین آمیزی را علیه اش تدارک می بینند.

حالا اینطور به نظر میرسد که ارتباط نیمار با مدیران و سران باشگاه پاریسی بهتر شده و به همین خاطر هم لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن با بهره گیری از شرایط فعلی قصد دارد تا نیمار را برای تمدید قراردادش با این تیم متقاعدکند. قرارداد فعلی نیمار با پاری سن ژرمن تا 30 ژوئن سال 2022 اعتبار دارد.

 6363