دلداری دادن نیمار به مسی بعد از حذف از کوپا آمه ریکا

دلداری دادن نیمار به مسی بعد از حذف از کوپا آمه ریکا

سایت رسمی فوتبالی- نیمار جونیور ستاره برزیلی دنیای فوتبال و لیونل مسی ستاره باتجربه و آرژانتینی بارسلونا بامداد امروز در ورزشگاه مینیرائوی شهر بلو اوریزونته برزیل با هم دیدار کردند.

به گزارش فوتبالی، بعد از اتمام دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا و باخت آرژانتین مقابل برزیل، نیمار به رختکن آلبی سلسته رفت تا با مسی دیدار کرده و به او روحیه بدهد.

نیمار که به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی کشورش را در رقابتهای کوپا آمه ریکا همراهی کند، برای تماشای سوپرکلاسیکوی لاتین و جدال تیم ملی کشورش درمرحله نیمه نهایی به ورزشگاه رفته بود و بازی را از جایگاه ویژه تماشا می کرد. بعد از اتمام این بازی و حذف دردناک آرژآنتین، نیمار به رختکن آلبی سلسته رفت و دقایقی درکنار مسی بود. البته این دیدار،دیداری تصادفی و اتفاقی به نظر نمی رسید و در شرایطی که گمانه زنی ها در مورداحتمال بازگشت نیمار به بارسلونا بیش از هرزمان دیگری جدی است، قطعا صحبتهایی دراین باره بین مسی و نیمار رد و بدل شده است.

درطول دوران حضور نیمار در بارسلونا دوستی صمیمانه ای میان او و مسی شکل گرفت و حالا با جدی تر شدن احتمال بازگشت او به بارسلونا، بازیکنان کلیدی این تیم از جمله مسی خوشحال به نظر می رسند؛ چرا که نیمار یکی از بازیکنان محبوب بارسلونا در طول دوران حضورش دراین تیم بود.

 


چند روز قبل از برگزاری دیدار آرژانتین و برزیل درمرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا، خبر رسمی حضور نیمار در ورزشگاه اعلام شده بود. این درحالی است که او در بازی قبلی تیمش درمرحله یک چهارم پایانی مقابل پاراگوئه به ورزشگاه نرفته بود. نیمار این روزها برای رهایی از بند مصدومیت قوزک پای راستش مشغول تمرین کردن است و البته شرایط تیم ملی کشورش را با دقت زیر ذره بین دارد.
نیمار بعد از دیدار با مسی در ورزشگاه، صعود تیم ملی کشورش به فینال کوپا آمه ریکا را با سایر هم تیمی هایش جشن گرفت و تصاویری از حضور نیمار در جشن سلسائو نیز منتشر شده است. این بازی فینال روز یکشنبه در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهد شد.

6363