جدایی زودهنگام طیبی از نفت مسجدسلیمان؟/ درگیری لفظی با تارتار کار دست مدافع مدعی داد

جدایی زودهنگام طیبی از نفت مسجدسلیمان؟/ درگیری لفظی با تارتار کار دست مدافع مدعی داد

وب سایت رسمی فوتبالی- مدافع سابق تراکتور در آستانه جدایی از تیم جدیدش قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایلنا، محمد طیبی، مدافع خبرساز این روزهای نفت مسجد سلیمان لقب گرفته و احتمال جدایی این بازیکن از جمع این تیم افزایش یافته است.

طیبی که پیش از این سابقه همکاری با مهدی تارتار را در کارنامه دارد، در این فصل نیز بعد از جدایی از تراکتور به تیم نفت مسجدسلیمان اضافه شد که هدایتش برعهده این مربی است.

با این حال گفته می‌شوداتفاقات اخیر در اردوی آماده سازی این بازیکن احتمالا باعث جدایی زودهنگام طیبی از جمع تیم نفت مسجد سلیمان شود.

طیبی چندی پیش با مهدی تارتار درگیری لفظی شدیدی پیدا کرده و این مساله باعث شده تا سرمربی تیم به مدیرانش اعلام کند تنها در صورتی که او در جمع دیگر بازیکنان از وی عذرخواهی کند در تیمش حضور خواهد داشت و در غیر این صورت باید نفت مسجدسلیمان را ترک کند.

با این حال طیبی که در اتفاقی عجیب بخش عمده قرارداد این فصل خود را از مسجد سلیمان دریافت کرده، شرایط سختی پیش پای مدیران تیم برای برخورد با وی قرار داده است.

طیبی دو فصل پیش نیز بعد از توافق با پارس جم که هدایتش بر عهده مهدی تارتار بود ناگهان از جمع این تیم جدا شد تا این مربی را با چالش بزرگی مواجه کند. او البته خیلی زود از قطر دیپورت شد و به پارس جم بازگشت و به نظر می رسد در تیم جدیدش نیز با تارتار با مشکل مواجه شود. حواشی که در دیدار تدارکاتی با تیم امید نیز که چند روز پیش برگزار شد کاملا مشخص بود و حاضران در آنجا از بی‌تفاوتی این بازیکن به دستورات سرمربی نفت مسجد سلیمان متعجب شده بودند.

7413