میهایلوویچ: من سرطان خون دارم

میهایلوویچ: من سرطان خون دارم

سایت رسمی فوتبالی – سینیشا میهایلوویچ نشستی خبری برگزار کرد و در آن گفت که دچار سرطان خون شده است. البته او به کار به عنوان مربی بولونیا ادامه خواهد داد.

این مربی 50ساله صرب در ژانویه جانشین پیپو اینتزاگی در بولونیا شده بود و آنها را از منطقه سقوط به رده دهم جدول رساند.

او چند هفته پیش قراردادی بلندمدت با بولونیا امضا کرد، اما در تمرینات پیش‌فصل به دلیل تب حضور پیدا نکرد.

آزمایش‌ها نشان می‌دادند که مشکل او جدی است و حالا مشخص شده که او سرطان خون دارد. 

میهایلوویچ گفت: «امیدوارم پس از آن که در این نبرد پیروز شدم، بتوانم با همه شما صحبت کنم و از این دوران بگویم. متاسفانه در زندگی مجبور بوده‌ام برای همه چیز بجنگم. این‌جا هم می‌جنگم. مطمئنم شما فکر می‌کردید هر کسی مریض شود من نخواهم شد. من تا ماه می خیلی خوب تمرین می‌کردم و به همه جا سفر می‌کردم و فوتبال و قایق‌سواری می‌کردم. اما پدرم به خاطر سرطان درگذشت. من مرتبا آزمایش می‌دهم. اگر این آزمایش‌ها را نمی‌دادم، ممکن بود تا یک سال هیچ نشانه‌ای پدیدار نشود.»

پزشک بولونیا گفت: «ما آرزو می‌کردیم که این مشکل یک تب ساده باشد. ما به دنبال مشکل کشیدگی عضلانی یا ترک‌خوردگی در لگن بودیم که پس از ماه‌ها تمرین دادن تیم‌ها طبیعی است. ما دنبال چنین مسائلی بودیم. در آزمایش‌ها مشخص شد که مغز استخوان او مشکلی دارد. ما آزمایش‌های بیشتری انجام دادیم و او حالش کاملا خوب است. به این ترتیب ما می‌توانیم شروع خیلی خوبی داشته باشیم. او از سه‌شنبه به بیمارستان منتقل می‌شود. او می‌تواند به کارش ادامه بدهد.

نمی‌دانیم درمان او چقدر طول می‌کشد. مشخص نیست که نوع دقیق سرطان خون او چیست. من او را 10 سال است که می‌شناسم. او از نظر روانی و فیزیکی قدرتمندتر از همیشه برخواهد گشت. او مانند تانک است!»



8444