بدشانسی جدید برای سرمربی بولونیا؛ میهایلوویچ به کرونا مبتلا شد

بدشانسی جدید برای سرمربی بولونیا؛ میهایلوویچ به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه بولونیا رسما اعلام کرد تست کرونای سرمربی آن‌‌ها مثبت از آب درآمده است.

به گزارش فوتبالی، در ماه جولای سال گذشته  مشخص شد سینیشا میهایلوویچ، مربی صربستانی تیم بولونیا به سرطان خون مبتلا شده است. او از همان زمان تحت شیمی‌ درمانی قرار گرفت تا با بیماری مبارزه کند اما به فعالیتش در فوتبال ادامه داد. حالا اما مشخص شده تست کرونای او مثبت است و این مسئله با توجه به سابقه بیمار او بسیار خطرناک است.

در بیانیه‌ای که باشگاه بولونیا داده اعلام شده او نشانه‌ و علامتی ندارد اما به دلیل مثبت شدن تستش باید ۲ هفته قرنطینه شود. میهایلوویچ تمام تعطیلات تابستانی را در کلینیک، جهت شیمی درمانی گذرانده و به همین دلیل تمرینات پیش فصل بولونیا را از دست داده است. او در تمام این مدت البته از طریق تماس ویدیویی با بازیکنان و اعضای تیم در ارتباط بوده و برنامه‌های تمرینی را به بازیکنان گوشزد کرده است.

میهایلوویچ علی‌رغم بیماری‌‌اش و دوری هر از چندگاهی از تمرینات اما روابطی بسیار خوب با بازیکنان دارد. پیشتر هم ویدیو‌هایی از حضور بازیکنان بولونیا در کلینیک درمانی و اطراف منزل میهایلوویچ منتشر شده بود که نشان می‌داد بازیکنان هم در طول این دوران سخت با او همراه هستند و میهالوویچ را تنها نمی‌گذارند.

1101