میهایلوویچ شهروند افتخاری بولونیا شد

میهایلوویچ شهروند افتخاری بولونیا شد

خبرگزاری فوتبالی – میهایلوویچ به عنوان شهروند افتحاری بولونیا انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، سینیشا میهایلوویچ که امسال سال سختی را به دلیل ابتلا به سرطان و طی کردن روند درمانی گذرانده توانسته تیم بولونیا را به رده یازدهم برساند و هنوز هم با توجه به ۲ بازی باقی مانده مقابل فیورنتینا و تورینو شانس این را دارد تا به نیمه بالایی جدول برسد.

در تاریخ ۱۱ جولای (تیرماه سال گذشته) مشخص شد میهایلوویچ به سرطان خون مبتلا شده و از آن به بعد درگیر شیمی درمانی و تراپی‌های مختلف شد تا این بیماری سخت را پشت سر بگذراند. این مربی صربستانی که سابقه بازی در سری آ به همراه تیم‌های رم و لاتزیو را در کارنامه خود دارد پیشتر به عنوان شهروند افتخاری نوی ساد در صربستان انتخاب شده بود و حالا هم شهروند افتخاری بولونیا در استان امیلیا رومانیا شده است.

میهایلوویچ در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه بولونیا گفته: اینکه شهروند افتخاری بولونیا شده‌ام یکی از مهم‌ترین اتخارات من است. این دومین مقام شهروندی افتخاری پس از نوی ساد است اما چون من ایتالیایی نیستم بسیار افتخار می‌کنم که شهروند افتخاری بولونیا شده ام. بولونیا یک شهر ممتاز در این کشور است. شهری با زیبایی‌های فراوان در ایتالیا. امیدوارم این شهر به عنوان  مثالی خوب همیشه در خاطرات نام برده شود.

1101