میلیتائو: تمام تلاشم را می‌کنم تا با رئال تاریخ سازی کنیم

میلیتائو: تمام تلاشم را می‌کنم تا با رئال تاریخ سازی کنیم

سایت رسمی فوتبالی - ادر میلیتائو، بازیکن جدید رئال مادرید، در مراسم معارفه خود به هواداران اطمینان داد که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با این تیم تاریخ سازی کند. 

به گزارش فوتبالی، مراسم معارفه ادر میلیتائو، مدافع سابق پورتو، که چند هفته قبل با امضای قراردادی به رئال مادرید پیوسته بود، امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد تا او رسما به هواداران این تیم و همچنین خبرنگاران حاضر در این مراسم معرفی شود. این بازیکن به دلیل حضور در رقابت های کوپا آمریکا تا امروز نتوانسته بود در کنار تیم جدید خود باشد. او در این مراسم گفت: " بسیار خوشحال هستم که می توانم برای بهترین باشگاه دنیا بازی کنم. با کمک اعضای خانواده ام بود که توانستم به اینجا بیایم و می خواهم از مدیرعامل رئال مادرید برای اطمینانی که به من داشت، تشکر کنم. این اطمینان را به هواداران رئالی می دهم که تمام تلاشم را در زمین انجام خواهم داد که بتوانم با رئال مادرید تاریخسازی کنم. "

فلورنتینو پرز نیز در این مراسم حضور داشت و به خبرنگاران گفت: " پیروزی بخشی از دی ان ای این باشگاه است.. امروز روز مهمی برای ماست چرا که از یکی از بهترین مدافعان دنیا استقبال می کنیم. او در 21 سالگی به اینجا آمده است. او خیلی سریع به فوتبال اروپا عادت کرد و تنها پس از 5 ماه به یکی از بهترین مدافعان فوتبال پرتغال با پورتو تبدیل شد. شجاعت و رفتار او کمک خواهد کرد که موفق شود. ادر، تو بازیکن رئال مادرید هستی. اینجا خانه توست و هرگز نمی توانی این را فراموش کنی که ارزش های رئال مادرید همیشه با تو خواهد بود. "

1070