اتلتیکومادرید، گزینه ایده آل پیش روی خامس رودریگز

اتلتیکومادرید، گزینه ایده آل پیش روی خامس رودریگز

سایت رسمی فوتبالی- این روزها آینده خامس رودریگز با ابهامات زیادی همراه است و شنیده می شود که در فصل آینده این ستاره کلمبیایی را یا در فوتبال اسپانیا خواهیم دید ویا ایتالیا. او پیشنهاد بسیار جذابی از باشگاه ناپولی دریافت کرده و هنوز جواب نهایی را به پیشنهاد ناپولی نداده است.

به گزارش فوتبالی، اطلاعاتی که از کلمبیا می رسند حکایت از آن دارند که خامس رودریگز ترجیح می دهد تا در اتلتیکومادرید بازی کند و به همین خاطر روند مذاکرات برای انتقالش به ناپولی را متوقف کرده است. گل کاراکول در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه اتلتیکو منتظر آن هستند تا با بهره گیری از وجه عایداز انتقال آنتوان گریزمان به تیم جدیدش، برای خرید خامس دست به کار شوند.

سیمئونه از سران باشگاه خواسته تا شرایط به خدمت گرفتن خامس رودریگز را بررسی کنند و همین خواسته باعث شد تا روند انتقال خامس به ناپولی متوقف شود؛ دقیقا در همان لحظاتی که همه درانتظار اعلام خبر قطعی پیوستن این ستاره کلمبیایی به ناپولی بودند و آنچلوتی شخصا از مدیران باشگاه خواسته بود تا خامس را به تیمش بیاورند.شنیده می شود که بارسلونایی ها حتی تاریخ برگزاری مراسم معارفه خامس را هم قطعی کرده اند و در نظر دارند که جمعه 12 جولای او را در نوکمپ معارفه کنند.

از سوی دیگر خامس رودریگز 27 ساله هم درحال حاضر تحت مالکیت رئال مادرید است و مادریدی ها اعلام کرده اند که هر تیمی که خواهان جذب خامس است باید 42 میلیون یورو به اضافه مبالغ متغیر بابت خرید او بپردازد. خامس فصل گذشته مجموعا در 28 بازی با پیراهن بایرن مونیخ به میدان رفت و 7 گل زد و شش پاس گل داد. تا چند روز پیش او با تیم ملی کشورش در رقابتهای کوپا آمه ریکا حضور داشت ولی با حذف کلمبیا در مرحله یک چهارم پایانی این رقابتها، حالا او تعطیلات تابستانی اش را سپری می کند.

6363