جنجال مسی: اخراجم، تسویه حساب حرفهای اخیرم بود؛ جام را برای برزیل کنار گذاشته اند

جنجال مسی: اخراجم، تسویه حساب حرفهای اخیرم بود؛ جام را برای برزیل کنار گذاشته اند

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین در بازی رده بندی رقابتهای کوپا آمه ریکا که با برد 1-2 آلبی سلسته به پایان رسید، از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، بعد ازاتمام بازی و سوم شدن آرژانتین دراین تورنمنت، مسی در مراسم توزیع جوایز و مدالها شرکت نکرد و فقط در میکسد زون گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران انجام داد و درمورد اخراجش از زمین و عدم حضورش در جشن سومی تیمش و مراسم توزیع جوایز توضیحاتی را ارائه داد. 

این گزیده ای از صحبتهای تند و انتقادی مسی است:

*اخراج از زمین: مدل همیشه جنجالها را از حد می گذراند. شاید با یک کارت زرد برای هردوی ما، این قائله خاتمه می یافت ولی خب، شاید حرفهایی که من دفعه پیش زدم، حالا اینجا برایم دردسرساز شده. مهم این است که تیم ما کوپا آمه ریکا را به خوبی به پایان برد. شاید این یک دستور بوده و من باید به خاطر حرفهایی که اخیرا زده بودم، جریمه می شدم. این تسویه حساب حرفهای قبل من بود. مهم این است که تیم ما 10 نفره خوب کار کرد و به پیروزی رسید. تکنولوژی وار می توانست دراین صحنه درمورد اخراجها تصمیم دیگری بگیرد.. اما من فراتر از این نگاه می کنم که نتوانستم تا پایان بازی در زمین باشم. گذشت... هرچند که پایان بازی می شد به نحو دیگری باشد ولی ما خوشحالیم که توانستیم پیروز شویم.

*داور بازی: قبل از شروع مسابقه داور به ما گفت که دوست دارد زیاد حرف بزند و بازی را کنترل کند ولی در آن صحنه به هردوی ما کارت قرمز نشان داد.

*دریافت نکردن مدال سومی: ما نباید بخشی از این فساد که در این تورنمنت گریبانگیر ما شد، باشیم. این بی احترامی به ماهایی است که دراین تورنمنت حضور داشتیم.ما مقابل برزیل و شیلی بهتر بازی کردیم ولی به ما اجازه ندادند که در فینال حضور داشته باشیم. فساد و داوران اجازه نمی دهند که مردم از فوتبال لذت ببرند.

*آینده و محرومیت احتمالی از بازیهای مقدماتی جام جهانی 2022: هرکاری دلشان می خواهد انجام بدهند؛ من خیالم راحت است و به این تیم افتخار می کنم و امیدوارم که مردم همچنان از ما حمایت کنند. همیشه باید صادق باشیم. من اینگونه احساس آرامش می کنم و همه چیز به من بستگی ندارد.

*تیم ملی آرژانتین: من با خیالی راحت و با سربلندی و با احساس غرور از اینکه تیممان تمام تلاشش را به کار گرفت، به خانه برمی گردم. امیدوارم که به این گروه از بازیکنان احترام گذاشته شود. این تیم کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

*عملکرد آرژانتین در کوپا آمه ریکا: این تیم شخصیت فوق العاده ای را به نمایش گذاشت؛ اصلا آسان نیست که کار را با باخت مقابل کلمبیا آغاز کنید و بعد مقابل پاراگوئه مساوی کنید و به اینجا برسید. همین ها تیم ما را قوی تر کرد و توانستیم این رقابتها را به صورتی مثبت و خوب به پایان ببریم.

 *گل: ما دیدیم که بازیکنان شیلی مشغول اعتراض هستند و فضای خالی خوبی ایجاد شده که می توان از آن بهره برد. حرکت را ادامه دادیم و منجر به گل شد

*بازی فینال: همه عزمشان را برای موفقیت برزیل جزم کرده اند؛ جام برای برزیل است؛ امیدوارم که داوران و تکنولوژی وار در جریان بازی تاثیر نگذارند و بگذارند که پرو به رقابت بپردازد؛ پرو تیم خوبی دارد؛ هرچند که خیلی بعید می دانم..  

*آینده اسکالونی درتیم ملی: ما با هم رشد کردیم و سبک بازی خودمان را پیدا کردیم. اینکه او تا ماه دسامبر با تیم ملی می ماند، به ما و بازیکنان تیم آرامش می دهد.

6363