مدیربرنامه دی یونگ: به فرانکی گفتم که جواب تماسهای بارسا را ندهد

مدیربرنامه دی یونگ: به فرانکی گفتم که جواب تماسهای بارسا را ندهد

سایت رسمی فوتبالی- اگرچه انتقال فرانکی دی یونگ ستاره هلندی باشگاه آژاکس آمستردام به بارسلونا از چند ماه پیش قطعی شده بود و او روز جمعه در مراسم معارفه اش در نوکمپ حضور پیدا کرد، اما حالا خود دی یونگ اعلام کرده که پرونده انتقالش به بارسا در حال منتفی شدن بوده؛ اما دخالت مستقیم جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در جریان مذاکرات باعث شده تا او در نهایت عازم بارسلونا شود.

به گزارش فوتبالی ، دی یونگ و مدیربرنامه هایش در گفتگو با مجله هلندی Voetbal International دراین باره صحبت کردند ودی یونگ در توضیحات بیشتر گفته:« بارسلونا همیشه تمایل زیادی به جذب من داشت و واقعا همیشه اولویت اول من بود. ولی روند مذاکرت خیلی سخت بود و هر بار حس می کردم که شاید الان زمان مناسبی برای انتقال من به بارسلونا نیست.»

دی یونگ ادامه داد:« در نهایت به جز بارسلونا، دو گزینه دیگر پیش روی من بود؛ منچسترسیتی و پاری سن ژرمن و مدتی روی انتقالم به بارسلونا حسابی باز نمی کردم. تا اینکه مدیربرنامه هایم با من تماس گرفت و ناگهان مذاکرات با بارسا جدی شد.»

علی دورسون، مدیربرنامه های دی یونگ هم دراین رابطه گفت:« در یک برهه زمانی هم من و هم فرانکی پرونده انتقال او به بارسا را در ذهنمان بسته بودیم و حتی به او توصیه کردم که دیگر جواب تلفنهایی که از اسپانیا به او می شود را ندهد ولی در نهایت رئیس باشگاه بارسلونا شخصا وارد عمل شد. هیئتی از باشگاه بارسلونا از ما خواست تا با هم جلسه ای بگذاریم. پاسخ ما مثبت بود. 45 دقیقه در جلسه بودیم و حرف آنها را شنیدیم. بعد از 45 دقیقه، جلسه تمام شد. وقتی آنها رفتند، من و فرانکی به هم نگاه کردیم و می دانستیم که کار تمام شده است.»

دی یونگ در ادامه به این نکته اشاره کرد که انگیزه او برای انتقال به بارسلونا مسائل مالی نبوده:« پیشنهاد بارسلونا همان چیزی بود که من می خواستم. ماجرا اصلا هیچ ربطی به پول نداشت. زمانی که حرف می زنم، از مسائل فوتبالی می گویم. پیشنهادات تمام تیمهایی که به دنبالم بودند را از این حیث بررسی کردم. بارسلونا برنامه خاص و مشخصی برای من داشت؛ آنها به من گفتند که آینده مرا چطور می بینند و توقعاتشان را مطرح کردند و گفتند که می توانند من را تبدیل به یک بازیکن مهم کنند و این برای من مهمترین نکته بود.»

دی یونگ درمورد مراسم معارفه اش در نوکمپ که روز جمعه و با حضور 20 هزار هوادار برگزار شد، گفت:« این یکی از بهترین لحظات زندگی من بود. به ویژه  وقتی در تونل رختکن بودم و می شنیدم که هواداران از سکوها نام مرا فریاد می زدند.»

6363