میلاد باقری: خوب می دانم که به چه تیم بزرگی آمده ام/ با پیشنهاد استقلال تا صبح از خوشحالی نخوابیدم

میلاد باقری: خوب می دانم که به چه تیم بزرگی آمده ام/ با پیشنهاد استقلال تا صبح از خوشحالی نخوابیدم

وب سایت رسمی فوتبالی- میلاد باقری بازیکن جدید استقلال گفت: وقتی از باشگاه استقلال با مدیر برنامه هایم صحبت کردند تا صبح از خوشحالی نخوابیدم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، ميلاد ‌باقری،‌ مدافع ‌ميانی ‌فصل ‌قبل ‌مس‌ كرمان ‌بعد ‌از ‌انجام ‌بازی ‌های ‌قابل‌قبول ‌در‌ ليگ ‌يك ‌و ‌جام ‌‌حذفی ‌نظر ‌مساعد ‌باشگاه‌ استقلال ‌را ‌جلب ‌كرد ‌تا ‌به ‌تيم ‌آبی ‌پوش‌ تهرانی ‌بپيوندد؛‌ از ‌همين ‌رو ‌ديروز‌ مصاحبه‌ای ‌اختصاصی ‌با ‌باقری ‌داشتيم.‌ مدافعی ‌كه ‌قادر ‌است ‌در ‌دو ‌پست ‌برای‌ استقلال ‌بازی ‌كند.‌

‌‌‌‌چطور ‌شد ‌كه ‌از ‌ليگ ‌يك ‌به‌ استقلال ‌پيوستی؟

من در تیم مس بازی های خوبی انجام دادم و در جام حذفی خصوصاً مقابل سپاهان با وجود باخت شرایط خوبی داشتم. تمام این موارد موجب شد مد نظر باشگاه استقلال قرار بگیرم.

‌‌وقتی ‌از ‌طرف ‌استقلال ‌به ‌تو ‌پيشنهاد ‌داده‌ شد ‌چه ‌حسی ‌داشتی؟

نام استقلال آن قدر بزرگ است که وقتی به هر بازیکنی پیشنهاد ارائه می شود به شدت برای حضور در این تیم راغب می شود؛ به همین دلیل وقتی از باشگاه استقلال با مدیر برنامه هایم صحبت کردند تا صبح از خوشحالی نخوابیدم.

‌‌كار ‌زير ‌نظر ‌استراماچونی ‌را ‌چگونه ‌ارزيابی‌ می ‌كنی؟
مدت خیلی کمی است که با مربی بزرگ ایتالیایی کار می کنیم. به همین دلیل نیاز است که با او بیشتر کار کنیم تا شناخت مان از افکار و برنامه های سرمربی جدید بیشتر شود.

‌‌‌‌با ‌توجه ‌به ‌روش ‌تهاجمی ‌استقلال ‌در‌ كارهای ‌دفاعی ‌می ‌توانی ‌عملكرد ‌موفقی ‌داشته‌ باشی؟
همه چیز بستگی به سیستم مد نظر سرمربی دارد اما حتماً سعی می کنم در خط دفاع بهترین عملکرد را داشته باشم.

‌‌با ‌چه ‌شماره‌ای ‌قرار ‌است ‌برای ‌تيم ‌جديدت‌ بازی ‌كنی؟
هنوز مدت زیادی نیست که تمرینات تیممان شروع شده و فعلا شماره پیراهنها مشخص نشده است.

‌‌‌‌استقلال ‌چند ‌سال ‌است ‌كه ‌در ‌كسب‌ عنوان ‌قهرمانی ‌طلسم ‌شده؛‌ با ‌اين ‌وجود ‌فكر‌ می ‌كنی قادريد ‌به ‌حسرت ‌چند ‌ساله‌ هواداران‌تان ‌پايان ‌بدهيد؟

هواداران تیم ما بهترین هستند و برای فصل جدید از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان همگی در تلاش هستند تا با انگیزه و تلاش زیاد به قهرمانی برسند و ان شاءا... خواسته هواداران برای قهرمانی محقق می شود.

‌‌‌‌در ‌تيم ‌بزرگ ‌استقلال ‌موفق ‌می ‌شوی؟
خیلی خوب می دانم که به چه تیم بزرگی آمده ام اما حتماً تلاش می کنم خودم را هرچه سریعتر با شرایط وفق دهم.

‌‌در‌ جام ‌‌حذفی ‌و ‌در ‌بازی ‌مس ‌مقابل ‌سپاهان‌ نمايش ‌خوبی ‌در ‌كرمان ‌داشتی ‌و...‌
بله من مقابل سپاهان خوب بازی کردم. اتفاقاً تیمم هم بازی خوبی ارائه داد و با بدشانسی در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم. در پایان آن بازی سرمربی سپاهان از عملکردم تعریف کرده بود چون موفق شده بودم کی روش استنلی را مهار کنم.

4344