میلاد باقری: من از کودکی استقلالی بوده ام و دوست دارم به این تیم بپیوندم

میلاد باقری: من از کودکی استقلالی بوده ام و دوست دارم به این تیم بپیوندم

وب سایت رسمی فوتبالی- میلاد باقری از علاقه و تمایلش به حضور در استقلال گفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، ميلاد ‌باقری ‌بازيکن ‌فصل ‌گذشته ‌مس‌كرمان ‌برای ‌تقويت ‌خط ‌دفاعی ‌استقلال ‌با ‌اين‌ باشگاه ‌وارد ‌مذاكره ‌شده ‌است. ‌مدافع ‌جوان ‌تهرانی ‌تيم ‌كرمانی ‌روز ‌گذشته ‌حرف ‌زد ‌و ‌گفت ‌هنوز ‌هيچ ‌چيز ‌قطعی ‌نيست.‌

‌‌‌ديروز ‌برای ‌تست ‌به ‌ايفمارك ‌رفته ‌بودی؟
نه! البته تعدادی دیگر از بازیکنان مد نظر باشگاه استقلال به ایفمارک رفتند ولی من هنوز نرفته ام.

‌‌‌می ‌روی؟
مدیر برنامه هایم در حال مذاکره با مدیریت باشگاه استقلال است. البته دو پیشنهاد دیگر هم دارم که مدیر برنامه ام در حال بررسی آنهاست.

‌‌‌ترجيح ‌خودت ‌برای ‌ادامه ‌فوتبال ‌كدام ‌تيم ‌است؟

البته همه بازیکنان دوست دارند در یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس بازی کنند با این تفاوت که یکسری استقلالی اند و به استقلال می روند و عده ای پرسپولیسی هستند و به پرسپولیس می روند.

‌‌‌حالا ‌تو ‌عضو ‌كدام ‌طيف ‌هستی؟

من از کودکی استقلالی بوده ام و دوست دارم به این تیم بپیوندم ولی با این حال باز هم منتظرم تا مدیر برنامه هایم با مسئولان استقلال حرف بزند.

‌‌‌در ‌ليگ ‌برتر ‌هم ‌توپ ‌زده‌ای؟
عضو باشگاه پارس جنوبی جم بوده ام و در امیدهای پیکان هم که بودم با بزرگسالان تمرین می کردم. در کل امیدوارم هر چه صلاح است برایم اتفاق بیفتد.

‌‌‌از ‌استراماچونی ‌چقدر ‌شناخت ‌داری؟
در حد اطلاعاتی که در رسانه ها خوانده ام. با این همه هنوز رسماً بازیکن او نیستم ولی قطعاً عضویت در تیمی که مربی سابق اینترمیلان در آن کار می کند برای رشد فوتبالم به من کمک می کند.

4344