حامیان خرید نیمار وحامیان جذب گریزمان در رختکن بارسا

حامیان خرید نیمار وحامیان جذب گریزمان در رختکن بارسا

سایت رسمی فوتبالی- در روزهای اخیر گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال انتقال نیمار به رختکن بارسلونابه گوش می رسد. این در حالی است که چند هفته پیش همه کار خرید گریزمان توسط تیم کاتالان را تمام شده می دانستند.

به گزارش فوتبالی، عده ای از اعضای رختکن بارسلونا امیدوارند تا شاهد بازگشت نیمار به تیمشان باشند و عده ای دیگر طرفدار خرید گریزمان هستند و هر دسته دلایلی برای خودشان دارند. عده ای از این افراد علنا نظرشان را دراین باره ابراز کرده اند.

در این گزارش قصد داریم به این موضوع بپردازیم که حامیان خرید نیمار در رختکن بارسا چه کسانی هستند و چه افرادی امیدوارند تا گریزمان را در نوکمپ ببینند:

طرفداران نیمار

نیمار در طول دوران حضورش در باشگاه کاتالان دوستان زیادی پیدا کرده که حالا همین افراد از بازگشت او به نوکمپ حمایت می کنند. بارها از زبان مسی شنیده ایم که آرزوی بازگشت نیمار به بارسلونا را دارد. او اخیرا در صحبتهایی گفته بود:« قطعا اگر بشود، من خوشحال می شوم که نیمار به بارسا بازگردد. او بازیکنی استثنایی است و داشتن دوباره او فوق العاده خواهد بود. واقعیت این است که بعید می دانم این اتفاق رخ بدهد؛ ولی اگر دست من بود، او را بازمی گرداندم.»

لوئیس سوارز ضلع سوم مثلث تهاجمی بارسا هم دراین باره گفته:« من این افتخار را داشتم که یکی از بهترین سالهای زندگی ام در بارسا را در کنار بهترین بازیکن دنیا، مسی و دیگر بازیکنی که دومین بازیکن برتر این روزهای دنیای فوتبال است، یعنی نیمار، سپری کنم. چه کسی دوست ندارد که از فوتبالش درکنار بازیکنی مثل نیمار لذت ببرد؟»

در بین دیگر بازیکنان بارسلونا، مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی این تیم هم در صحبتهایی راجع به احتمال بازگشت نیمار به بارسا گفته بود:« من همیشه دوست دارم که بهترین بازیکنان دنیا به بارسلونا بیایند.»

ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسا هم در این رابطه گفته بود:« ترجیح می دادم که نیمار اینجا در جمع ما بود. او جدای از آنکه بازیکن خیلی بزرگی است، یکی از دوستان صمیمی من است و او را خیلی دوست دارم.»

دو بازیکن دیگری که تمایل زیادی به پیوستن نیمار به بارسا دارند، کوتینیو و آرتور، هموطنان او هستند که در میکسد زون یکی از بازیهای کوپا آمه ریکا دراین باره صحبت کردند. کوتینیو دراین رابطه گفته:« بازی کردن درکنار نیمار حیرت آور است. او یک ستاره بزرگ است. نمی دانم که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا نه ولی هربار که درمورد بازی با او از من می پرسند، می گویم که بازی در کنار نیمار یک لذت بزرگ است.» آرتور هم دراین باره گفت:« قطعا دوست دارم نیمار به بارسلونا برگردد. او بازیکن بزرگی است. ولی نه فقط من، بلکه همه این را دوست دارند. هرچقدر بازیکنان بزرگ بیشتری در تیم باشند، بهتر است.»

کارلس آلنیا هم چند ماه پیش دراین باره گفته بود:« ما خوشحال می شویم که نیمار به بارسلونا برگردد.او بازیکن بزرگی است و مهارتهای بی نظیری دارد که با بودنش بارسلونا و همه ما بهتر کار می کنیم.»

طرفداران گریزمان در نوکمپ

ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسا اخیرا در گفتگویی گفته بود:« قطعا از گریزمان خوشم می آید. او بازیکن تراز اولی است که یکی از برترینهای دنیاست و قطعا خوشحال می شوم که در تیم ما بازی کند. گریزمان بازیکنی حرفه ای است که تقریبا تمام افتخارات ممکن را کسب کرده و مطمئنم که می تواند در هر تیمی موفق باشد.»

عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا هم اخیرا در اردوی تیم ملی فرانسه دراین رابطه گفته بود:« من و گریزمان خیلی دراین باره صحبت نمی کنیم ولی اگر او به بارسا بیاید فوق العاده خواهدشد. او مهاجم بزرگی است و باعث بهتر شدن تیممان می شود.»

ساموئل اومتیتی هم گریزمان را به نیمار ترجیح می دهد؛ هم تیمی آنتوان درتیم ملی فرانسه دراین باره گفته:« من خوشحال می شوم که گریزمان به بارسا بیایید. او جایگاه ویژه ای در تیم ما خواهد داشت.»

جرارد پیکه مدافع باتجربه و اسپانیایی بارسلونا و یکی از کاپیتانهای این تیم گفته:« گریزمان بازیکن خیلی بزرگی است. » چندی پیش لوئیس سوارز و مسی هم از انتقال احتمالی گریزمان به تیمشان استقبال کرده بودند. سوارز در مورد گریزمان گفته بود:«از بازیکنی در حد و اندازه های او همیشه در تیم ما استقبال می شود. او برای گرفتن جای کسی به نوکمپ نخواهد آمد. بلکه با رویای فتح افتخارات متعددی به اینجا می آید.»

مسی هم راجع به احتمال انتقال مهاجم فرانسوی اتلتیکو به تیمش گفته بود:« برای آنکه بتوانیم دوباره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم، باید بهترین ها را داشته باشیم. گریزمان یکی از این افراد است و اگر باشگاه بتواند او را به تیممان بیاورد که فوق العاده خواهد شد.»

البته اظهار نظر سوارز و مسی درمورد گریزمان به مدتی پیش برمی گردد و آنها اخیرا دراین باره صحبتی نکرده اند.

در نهایت ارنستو والورده سرمربی باتجربه بارسلونا هم همیشه با محافظه کاری فراوانی درمورد نقل و انتقالات صحبت می کند. اما هرزمان که درمورد گریزمان از او سوال شده، او را بازیکن خیلی خوبی توصیف کرده است 

6363