روانخواه: بلبلی نیاز به تعریف من ندارد/ پیشکسوتان، یکدل از استراماچونی حمایت کنند

روانخواه: بلبلی نیاز به تعریف من ندارد/ پیشکسوتان، یکدل از استراماچونی حمایت کنند

وب سایت رسمی فوتبالی- امیدرضا روانخواه گفت: بلبلی بازیکنی است که همه ایران دنبال او هستند و نیازی نیست که کسی بخواهد از او تعریف کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه گل، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران می گویــد او هیچ گونه دخالتی در روند نقل و انتقالات استقلال نداشته و تنها راجع به چند بازیکن نظرش را اعلام کرده است. با روانخواه درباره شرایط فعلی استقلال و خروج پیروز قربانی از کادرفنی گفت وگو کردیم که در ادامه می خوانید:

شایعه شده بود شما مرد پشت پرده نقل وانتقالات استقلال هستید.

نمی دانم این شایعه از کجا به وجود می آید من هیچ نقشی در نقل و انتقالات استقلال نداشته و ندارم. امیدوارم استقلال بتواند در نقل و انتقالات نیز موفق باشد و اگر این طور شود پیش از آغاز فصل باشگاه دو پیروزی کسب کرده است.

به عنوان عضوی از کمیته فنی نظری هم نداشتید؟
پیش از شروع نقل و انتقالات مدیران باشگاه از من فقط در خصوص سه بازیکن مشاوره گرفتند که من نظرم را گفتم محمدرضا حسینی، دانیال اسماعیل فر و محمد بلبلی بازیکنانی بودند که من فقط در خصوص آن ها نظرم را اعلام کردم. بلبلی بازیکنی است که همه ایران دنبال او هستند و نیازی نیست که کسی بخواهد از او تعریف کند مسئولین دنبال یک بازیکن در دفاع راست بودند که من هم اسماعیل فر را پیشنهاد دادم آنقدر در تیم خودم کار دارم که وقت انجام این گونه کارها را نداشته باشم. اگر یک بازیکن را پیدا کردید که گفت روانخواه در خصوص استقلال با او صحبتی انجام داده آن وقت هر چه شما بگویید می پذیرم.

نظر شما درباره معرفی استراماچونی چیست؟ او به عنوان سرمربی کارش را آغاز کرده است.
ما همه باید از او حمایت کنیم. انشاءا... امسال با حمایت پیشکسوتان و هواداران، استقلال به قهرمانی دست پیدا می کند. فصل گذشته هم باید قهرمان می شدیم ولی بدشانسی و ناداوری ها مانع از این اتفاق شد. استراماچونی مربی جوانی است و جوانی او باعث می شود به بازیکنان نزدیک تر شود. نباید از او عیب جویی کنیم. بهتر است پیشکسوتان یک دل از استراماچونی حمایت کنند تا در آرامش کارش را بکند، سپس درباره عملکردش  قضاوت کنیم. موفقیت استقلال برای همه ماست و نباید این را فراموش کرد که نام استقلال از همه ما بزرگتر است.

نظر شما درباره رفت و آمد کوتاه پیروز قربانی به کادرفنی استقلال چیست؟
به نظر من با این حرکات با شخصیت استقلال و بازیکنانی که درآن زحمت کشیده اند، بازی می شود. ما باید شخصیت پیشکسوتان مان را حفظ کنیم. پیروز یکی از بازیکنان نام آشنای فوتبال ما و باشگاه استقلال بوده و نباید با او اینطور برخورد می شد. باید دید که چه درخواستی از او داشته اند. این باشگاه برای بازیکنان و پیشکسوتانی که در آن زحمت کشیده اند باید جایگاهی داشته باشد. در کنار مربی خارجی باید مربی ایرانی هم باشد تا از حضور او استفاده کند و کسب تجربه کند.

4344