ریگی: در استقلال جمعی از بهترين های ايران حضور دارند/ به استقلال آمدم كه موفق شوم

ریگی: در استقلال جمعی از بهترين های ايران حضور دارند/ به استقلال آمدم كه موفق شوم

وب سایت رسمی فوتبالی- مسعود ریگی از انتقالش به استقلال ابراز رضایت کرد و به دنبال آن است که تمام تلاشش را بکند تا در میان سایر ستاره های استقلال موفق باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، مسعود ‌ريگی،‌ هافبك ‌دفاعی ‌فصل ‌پيش ‌تيم ‌شهر‌خودرو ‌در ‌تمام ‌بازی ‌های ‌ليگ‌ هجدهم ‌در ‌تركيب ‌اصلی ‌حضور ‌داشت.‌ اين ‌ثبات ‌در ‌كنار ‌عملكرد‌ موفق ‌موجب ‌شد‌ او ‌جذب ‌استقلال ‌شود.‌ بازيكنی ‌كه ‌اولين ‌مصاحبه ‌اختصاصی ‌بعد ‌از ‌پيوستنش ‌به‌ استقلال ‌را ‌انجام ‌می ‌دهد.‌

‌‌با ‌قراردادی ‌چند ‌ساله ‌به ‌استقلال ‌پيوستی ‌و ‌قرار ‌است ‌با ‌چه ‌شماره‌ای‌ برای ‌استقلال ‌بازی ‌كنی؟
با استقلال قراردادی دوساله بستم و خوشحالم به اين تيم بزرگ آمدم. در مورد شماره پيراهنم هم بايد بگويم فعلا بحثی در اين رابطه نداشتم. حتماً به وقتش شماره پيراهن و... هم مشخص خواهد شد.

‌‌‌در ‌تيم ‌شهر ‌خودرو ‌هر‌30 ‌بازی ‌ليگ ‌برای ‌اين ‌تيم ‌بازی ‌كردی،‌ در ‌استقلال‌ هم ‌فيكس ‌هستی؟
شرايط استقلال خيلی فرق می كند. در استقلال جمعی از بهترينهای ايران حضور دارند و من هم خوب به اين نكته واقفم كه برای موفقيت در اين تيم بايد بجنگم و پيشرفت كنم با اين وجود همه تمركزم را معطوف كرده ام كه موفق شوم و كارم را به بهترين شكل پيش ببرم.

‌‌‌كار ‌با ‌استراماچونی ‌را ‌چگونه ‌ارزيابی ‌می ‌كنی؟
فعلا دو جلسه با سرمربی جديد كار كرديم و نياز است كه سرمربی و بازيكنان جديد بيشتر با هم كار كنند تا شناخت لازم به دست آيد.

‌‌‌بازيكنی ‌28‌ ساله ‌هستی،‌ فكر ‌نمی ‌كنی ‌دير ‌به ‌چشم ‌آمدی ‌و‌ چهره ‌شدی؟
شايد يك كوچولو دير شده باشد اما مسير زندگی من به اين شكل رقم خورد و من هم گلايه ای ندارم. فكر نمی كنم سن عامل باز دارنده ای باشد و مهم تلاش بازيكن است كه می تواند برای يك بازيكن تعيين كننده و مهم باشد.

‌‌در ‌استقلال ‌بازيكنان ‌شيرازی ‌زيادی ‌حضور ‌دارند ‌كه ‌خيلی ‌می ‌توانند ‌كمكت ‌كنند.
بله، خوشبختانه داريوش شجاعيان، حسينی، دانشگر و فرشيد اسماعيلی بازيكنان شيرازی استقلال هستند كه با هم خيلی اخت هستيم و كنار آنها حتماً با ساير بازيكنان تيم جديدم هم اخت خواهم شد و شرايط بهتر می شود.

‌‌‌استقلال ‌چند ‌سالی ‌است ‌قهرمان ‌نشده؛‌ فكر ‌می ‌كنی ‌در ‌ليگ ‌آتی ‌اين‌ طلسم ‌بشكند؟

خيلی خوب می دانيم كه هواداران مان از ما توقع قهرمانی دارند و قطعاً تلاش باشگاه و كادر فنی و بازيكنان هم به اين نكته باز می گردد.

‌‌در ‌پست ‌هافبك ‌دفاعی ‌معمولاً ‌عملكرد ‌بازيكن ‌به ‌چشم ‌نمی ‌آيد.‌
12 سال است كه در پست هافبك دفاعی بازی می كنم. در استقلال هم سعی می كنم با تمام وجود بجنگم و و تمام خواسته سرمربی تيم در امر بازيسازی و جنگندگی و دوندگی را فراهم سازم. مسئوليت پذيری زياد و تلاش فراوان هم به نظرم فاكتورهايی هستند كه می توانند بازيكن را به موفقيت برسانند.

‌‌‌تو ‌از ‌آن ‌دست ‌بازيكنانی ‌هستی ‌كه ‌می ‌گويند ‌از ‌ابتدا ‌استقلالی ‌بودند‌ ...!
من از 16 ،17 سالگی حرفه ای فوتبال بازی كردم و حرفه ای فكر كردم و به اهدافم رسيدم.

‌در ‌پست ‌هافبك ‌دفاعی ‌استقلال ‌بعد ‌از ‌اميد ‌ابراهيمی ‌بازيكن ‌شاخصی ‌نداشته!
خودم به شخصه خيلی اميد ابراهيمی را دوست دارم اما خيلی سخت است كه بتوانی در استقلال جايگزين بازيكنی مانند اميد ابراهيمی بشوی اما من به استقلال آمدم كه موفق شوم.

‌‌‌الگوی ‌تو ‌در ‌بين ‌هافبك ‌دفاعی ‌های ‌جهان ‌فوتبال ‌چه ‌كسی ‌است؟

من بازی بوسكتس را خيلی دوست دارم.

4344