آغاز مذاکرات رسمی چلسی با لمپارد

آغاز مذاکرات رسمی چلسی با لمپارد

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه دربی کانتی به چلسی اجازه داد تا مذاکرات خود را با فرانک لمپارد برای قبول هدایت این تیم آغاز کند. 

به گزارش فوتبالی، اسکای اسپرت خبر داده که چلسی به مدیران دربی اعلام کرده که حاضر است در ازای مدت زمان باقی مانده قرارداد لمپارد با این باشگاه مبلغ 4 میلیون پوند به آنها بپردازد. این مربی 41 ساله اصلی ترین گزینه جانشینی مائوریتزیو ساری پس از جدایی این مربی و پیوستن به یوونتوس است. در بیانیه دربی آمده: " باشگاه فوتبال دربی کانتی تایید می کند که آنها اجازه مذاکره با فرانک لمپارد را به باشگاه فوتبال چلسی برای قبول هدایت این تیم داده اند. با توجه به در پیش بودن اردوهای پیش فصل امیدواریم چلسی از این فرصت استفاده کرده و خیلی زود به نتایج خود برسد. باشگاه تا زمان مناسب صحبت دیگری در این باره نخواهد داشت. "

لمپارد فصل گذشته هدایت دربی کانتی را بر عهده گرفت و در این امر نیز بسیار موفق بود. او 13 سال پیراهن چلسی را بر تن داشت و موفق به کسب 3 قهرمانی لیگ برتر، 4 قهرمانی جام حذفی، دو قهرمانی جام اتحادیه، یک لیگ اروپا و یک لیگ قهرمانان اروپا با این تیم شد. او همچنین بهترین گلزن تاریخ باشگاه نیز هست. 

1070