اولتیماتوم رئال به چلسی درمورد کواچیچ: 5 روزه تصمیم بگیرید

اولتیماتوم رئال به چلسی درمورد کواچیچ: 5 روزه تصمیم بگیرید

سایت رسمی فوتبالی- رئال مادرید تا به اینجای بازار نقل و انتقالات حدود 300 میلیون یورو برای خرید بازیکنان مدنظرش هزینه کرده و از همین رو سران این باشگاه این روزها تمرکزشان را برروی فروش برخی از بازیکنانشان قرار داده اند. در این میان واگذاری قطعی متئو کواچیچ به تیمی دیگر می تواند مبلغ زیادی را به حساب رئالی ها واریز کند.

به گزارش فوتبالی، رئالی ها امیدوارند تا این ستاره کروات را به قیمتی بیشتر از 50 میلیون یورو به فروش برسانند و می دانند که این روزها مشتریان متعددی برای این بازیکن توانا وجود دارد. همین باعث شده تا رئالی ها به فروش کواچیچ حسابی خوشبین باشند؛ او یک بازیکن 25 ساله و پرتوان است که آینده درخشانی انتظارش را می کشد.

البته مطابق قراردادی که برای انتقال قرضی کواچیچ میان رئال و چلسی به امضا رسیده، کواچیچ تا 30 ژوئن به صورت قرضی بازیکن چلسی است. عملکرد او درفصل گذشته در چلسی با فرازو نشیب های زیادی همراه بود و در نتیجه کواچیچ نتوانست عملکرد ایده آلی در این تیم داشته باشد و از همین رو آینده اش درباشگاه لندنی با ابهامات زیادی روبرو است. مائوریستیو ساری سرمربی سابق چلسی هم یکی از حامیان بزرگ کواچیچ بود و حالا با جدایی او از این تیم و انتقالش به یووه، حالا سرنوشت کواچیچ در لندن بیش از پیش مبهم شده است. چرا که هنوز تکلیف سرمربی جدید تیم روشن نشده و درنتیجه تصمیمی هم برای ماندن یا جدایی کواچیچ اتخاذ نشده و مدیران چلسی دراین باره صحبتی نکرده اند.

این درحالی است که باشگاه چلسی با محرومیت از شرکت دربازار نقل و انتقالات روبروست و به همین خاطر هم گزینه های پیش روی آنها بسیار محدود است. به همین خاطر هم آنها پولیسیچ را در بازار زمستانی به خدمت گرفتند و حالا بایدهرچه سریعتر درمورد کواچیچ هم تصمیم بگیرند ؛ چرا که رئالی ها به سران چلسی تنها تا روز 30 ژوئن و زمان اتمام این قرارداد فرصت داده اند تا در مورد اینده کواچیچ تصمیم نهایی شان را بگیرند و اگر رئالی ها جواب قطعی را از چلسی نگیرند، برای فروش این بازیکن جوان و کروات به تیمی دیگر دست به کار خواهند شد.

6363