اینترمیلان در رویای خرید هافبک رئال مادرید

اینترمیلان در رویای خرید هافبک رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 23 ساله در دقیقه هشتاد و یکم بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس و در ورزشگاه آلیانز پا به میدان گذاشت؛ بازی ای که با پیروزی سه بر صفر رئال به پایان رسید.

این نمایش کوتاه او صدمین حضورش در تیمی بود که تا کنون دوازده بار قهرمان این رقابتها شده است. پس از مسابقه، کواچیچ درحالی دیده شده که پیراهنی از رئال در دست داشت که عدد 100 پشت آن نوشته شده بود؛ این درحالی بود که هم تیمی هایش هم در رختکن کنارش بودند. او در سال 2015 از تیم اینتر روانه سانتیاگو برنابئو شد ولی از آن زمان تا کنون نتوانست خود را در ترکیب اصلی تیم جای دهد.


در این فصل کواچیچ تنها در شش بازی در چهارچوب رقابتهای لیگ در ترکیب اصلی بوده است و رقیبان سرسختی چون لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو اولویتهای ترکیب اصلی بوده اند. مدیران رئال قصد دارند تعدادی از بازیکنان را در لیست فروش خود قرار دهند و این هافبک وسط کروات یکی از گزینه هایشان است و احتمال می رود که بعد از این فصل از تیم جدا شود. باشگاه اینتر از شرایط بازیکن سابقشان در رئال کاملا مطلع است، با این حال نمی توان انتظار حرکتی قطعی از آنها داشت و امضا کردن قرارداد با کواچیچ مشروط به حضور اینتر در لیگ قهرمانان فصل آتی خواهد بود.