نیمار آماده عذرخواهی برای هموار کردن مسیر بازگشت به بارسا

نیمار آماده عذرخواهی برای هموار کردن مسیر بازگشت به بارسا

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی دنیای فوتبال تصمیم گرفته تا تمام هم و غمش را برای بازگشت به بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی به کار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، این روزها نیمار درمقابل گمانه زنی ها راجع به بازگشت احتمالی اش به بارسلونا سکوت کرده است ولی او می داند که چنین کاری به تلاشی فراتر از اینها نیاز دارد و به همین خاطر نیمار آماده است تا به صورت رسمی و رسانه ای از هواداران بارسلونا به خاطر جدایی اش از این تیم و انتقال به پاری سن ژرمن در سال 2017 عذرخواهی کند.

نیمار از تصمیم جنجالی ای که تابستان دو سال پیش گرفته بود (انتقال به پاری سن ژرمن) پشیمان است. او در آن زمان به پیشنهاد تیم پاریسی پاسخ مثبت داد تا درآن تیم بتواند پروژه موفقی را رقم بزند. اما در طول دوران حضورش در پاری سن ژرمن به این جمع بندی رسید که با توقعاتش فاصله زیادی گرفته است.

ازنظر سطح ورزشی، پاری سن ژرمن فاصله زیادی با خواسته های نیمار دارد. این تیم در دو فصل گذشته در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا از گردونه رقابتها کنار رفت و نیمار به این نتیجه رسیده که پاریسی ها سطح مناسبی برای قرارگرفتن در جمع مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ندارند. او در سال اول حضوردر پاریس، او موقعیت محدودی برای درخشش مقابل رئال مادرید داشت و در سال دوم هم نیمار و پاری سن ژرمن در دور یک هشتم پایانی مقابل منچستریونایتد ناکام ماندند.


پاری سن ژرمن همچنان در لیگ یک فرانسه می تازد اما این تورنمنت، جزو لیگهای رده اول فوتبال اروپا به حساب نمی آید. نیمار براین باور است که حضورش در تیم پاریسی تاثیر چندان مثبتی در کارنامه ورزشی اش نداشته؛ او در دنیای مارکتینگ دیگر مثل قبل یکه تازی نمی کند و ناکامی اش با تیم ملی برزیل در جام جهانی روسیه هم کار را برایش سخت تر کرد و غیبت نیمار در لیست نهایی برندگان جوایز فردی، خیلی او را ناراحت کرده است.

ازهمین رو نیمار به این جمع بندی رسیده که اگر می خواهد دوباره به روزهای اوج بازگردد، باید رسما و رسانه ای به اشتباهش مبنی بر پیوستن به پاری سن ژرمن اعتراف کند. او البته به صورت خصوصی این را به تعدادی از هم تیمی های سابقش در بارسا گفته. حالا او در سن 27 سالگی امیدوار است تا دوباره بتواند فوتبالش را کنار لیونل مسی دنبال کرده و به سطح اول دنیای فوتبال بازگردد.

نیمارهمچنین خود را برای عواقب منفی ای که ممکن است این صحبتها بر وجهه اش ، به ویژه در فرانسه داشته باشد، آماده کرده است. سران باشگاه پاریسی علنا او را در لیست فروش قرار داده اند ولی هواداران باشگاه پاریسی از شنیدن خبر جدایی ستاره برزیلی شان خوشحال نخواهند شد. حالا این نیمار است که برای بازگشت به بارسا باید غرور را زیر پا گذاشته و از هواداران این تیم عذرخواهی کند و به نظر می رسد که او آماده این کار است.

6363