ویدال: نیمار دربارسا محبوب است؛ خوب می شود که برگردد

ویدال: نیمار دربارسا محبوب است؛ خوب می شود که برگردد

سایت رسمی فوتبالی- آرتورو ویدال ستاره شیلیایی باشگاه بارسلونا روز دوشنبه و بعد از برد 4-0 تیم ملی کشورش مقابل ژاپن در گروه سی رقابتهای کوپا آمه ریکا با خبرنگاران صحبت کرد و در مورد احتمال بازگشت نیمار به بارسا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، نیمار به دلیل مصدومیت در دیدار دوستانه مقابل قطر شانس حضوردر رقابتهای این دوره کوپا آمه ریکا را از دست داده ولی در جریان برگزاری این تورنمنت، به ندرت می شود که کسی درمورد او صحبتی برزبان نیاورد. آرتورو ویدال هم در میکسد زون ورزشگاه مورومبی سائوپائولو درواکنش به سوالات پی در پی خبرنگاران برزیلی که می خواستند نظر او را در مورد احتمال بازگشت نیمار به بارسا بدانند گفت:« خیلی فوق العاده خواهد بود که نیمار به بارسا بازگردد.او در بارسلونا حسابی محبوب است. »

اگرچه در زمان حضور نیمار در بارسلونا، ویدال هنوز به باشگاه کاتالان منتقل نشده بود و در آن زمان در بایرن مونیخ توپ می زد، اما او از بازگشت نیمار به رختکن آبی اناری ها استقبال می کند. در سال 2017 بود که نیمار با ترک بارسا به پاری سن ژرمن پیوست و در ساعات اخیر گمانه زنی ها در مورد احتمال بازگشت او به نوکمپ شدت زیادی یافته است.

تیته سرمربی تیم ملی برزیل هم به نیمار توصیه کرده که در تیمی فوتبالش را دنبال کند که در آنجا احساس خوشبختی می کند. او دراین رابطه گفته:« اگر من باشم به یک تیم محلی می روم که در آنجا احساس خوشبختی کنم؛ چه از نظر انسانی و چه انز نظر خانوادگی. چون در این شرایط است که می توانم از نظر حرفه ای عملکرد بهتری را به نمایش بگذارم.»

6363