نیکبخت: من ۳ قهرمانی با استقلال و یک قهرمانی با پرسپولیس دارم، دبل که مهم نیست!

نیکبخت: من ۳ قهرمانی با استقلال و یک قهرمانی با پرسپولیس دارم، دبل که مهم نیست!

وب سایت رسمی فوتبالی- علیرضا نیکبخت واحدی گفت: دبل پرسپولیس چندان مهم نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، ‌عليرضا ‌نيکبخت ‌واحدی ‌بازيکن ‌اسبق‌ استقلال ‌و ‌پرسپوليس ‌از ‌دير‌شدن‌ انتخاب ‌سرمربی ‌استقلال ‌به ‌شدت‌ ناراحت ‌است ‌و ‌می ‌گويد ‌اين ‌كار ‌بايد ‌هر‌ چه ‌زودتر ‌انجام ‌می ‌شد.‌در ‌مورد ‌استقلال‌ و ‌انتخاب ‌فرهاد ‌مجيدی ‌به ‌عنوان‌ سرمربی ‌تيم ‌اميد ‌گفت‌وگويی ‌صريح ‌و‌ بی ‌پرده ‌با‌ نيکبخت ‌داشتيم.‌

‌‌در ‌خصوص ‌انتخاب ‌فرهاد ‌مجيدی به ‌عنوان ‌سرمربی ‌تيم ‌اميد ‌چه ‌نظری داری؟‌منتقدان‌می‌گويند ‌مجيدی تجربه لازم ‌برای ‌مربيگری ‌را ‌ندارد!
فرهاد مجیدی دوره مربیگری اش را در اسپانیا گذرانده و از سوی دیگر او در اواخر فصل هم در استقلال مربیگری کرده، به همین دلیل حتماً می تواند در تیم امید هم کار کند. حرف من با منتقدان این است که ما تا چه زمانی می خواهیم دنبال مربیانی برویم که هر سال یک تیم عوض می کنند. در تمام تیم های بزرگ دنیا هم شاهدیم که به سرمایه های جوان شان خیلی اهمیت می دهند.

‌‌‌‌اما ‌كميته ‌ملی ‌المپيک ‌اعلام ‌كرد‌ انتخاب ‌مجيدی ‌را ‌تأييد ‌نمی ‌كند؟
متأسفانه در فوتبال ایران هیچ کس شخص دیگر را قبول ندارد و برای من عجیب است مربي ای را که مدیر تیم امید و فدراسیون تأیید مي کنند از سوی کمیته المپیک رد می شود. اصلا مگر می شود سرمربی امیدها را شخص دیگر و نهاد دیگری جز فدراسیون مشخص کند!

‌‌‌‌حضور ‌دستياران ‌وطنی ‌كه‌ سن‌شان ‌از ‌مجيدی ‌بيشتر ‌است‌ مشکل‌ساز ‌نمی ‌شود؟
تعامل و بقیه موارد فنی هیچ ربطی به سن و سال ندارد. کارها و وظایف همه مشخص است و هیچ مشکلی به لحاظ اختلاف سنی به وجود نمی آید. قبلا هم داشتیم که رسول خطیبی سرمربی بود و برادر بزرگش دستیار او بود!

‌‌‌‌در ‌خصوص ‌حضور ‌استراماچونی‌ به ‌عنوان ‌سرمربی ‌تيم ‌استقلال ‌چه‌ نظری ‌داريد؟
من از این مربی هیچ شناختی ندارم اما حرف من با مسئولان استقلال این است که هر چه زودتر تکلیف مردم را مشخص کنند. این آقا اگر همین امروز هم به استقلال بیاید باز هم دیر است. مردم بچه نیستند و همه چیز را تشخیص می دهند بنابراین نباید این قدر برای انتخاب مربی زمان را از دست می دادیم.

‌‌‌‌در ‌مورد ‌كنار ‌گذاشتن ‌شفر ‌و‌ حاشيه‌هايی ‌كه ‌بعد ‌از ‌رفتن ‌او ‌به ‌وجود‌ آمد ‌چه ‌صحبتی ‌داريد؟
برای من جای سؤال است که چرا مربی را با ارقام بالا می آوریم و بعد هم به او فرصت نداده برکنارش می کنیم. اینها مواردی هستند که برای آنها هیچ جوابی پیدا نکردم.

‌در ‌مورد ‌ويلموتس ‌چه ‌چشم ‌اندازی داريد؟
تیم ما با همان بدنه تیم کی روش مقابل سوریه نمایش خیلی خوبی داشت و صیادمنش تنها بازیکنی بود که جدید به تیم ملی اضافه شد. اظهار نظر در مورد ویلموتس که زود است اما من امیدوارم و فکر می کنم ویلموتس در کارش موفق شود.

‌‌‌‌پرسپوليس ‌هم ‌كه ‌دبل ‌كرد.‌

من خودم ۳ قهرمانی با استقلال و یک قهرمانی با پرسپولیس دارم، دبل که مهم نیست.

4344