موراتا: از راموس نخواستم پنالتی را به من بدهد و همین کارش را لذتبخش کرد

موراتا: از راموس نخواستم پنالتی را به من بدهد و همین کارش را لذتبخش کرد

سایت رسمی فوتبالی - آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید و تیم ملی اسپانیا، مدعی شد که از راموس نخواسته پنالتی را به او بدهد چرا که این مدافع به گلزنی علاقمند است.

به گزارش فوتبالی، در پیروزی شب گذشته تیم ملی اسپانیا برابر تیم ملی سوئد، سرجیو راموس پس از گل کردن پنالتی اولی که برای این تیم گرفته شده بود، پنالتی دوم را به آلوارو موراتا سپرد. مهاجم اسپانیا از بابت این کار از راموس سپاسگزاری کرد. مدافع رئال مادرید موفق شد شب گذشته بیستمین گل خود را برای اسپانیا به ثمر برساند و تنها دو گل با گلزن ترین مدافع تاریخ اسپانیا فاصله دارد و همچنین در رتبه یازدهمین گلزن برتر تاریخ فوتبال این کشور قرار گرفته است. موراتا پس از بازی به خبرنگاران گفت: " این تصمیم او بود. من از او نخواستم که پنالتی را به من بدهد چرا که او همیشه می خواهد گلزنی کند. این از رفتار خوب او بود که من همیشه از این بابت سپاسگزار خواهم بود. این که حتی از او نخواستم که این ضربه را به من بسپارد باعث شد که لذتش دو برابر شود. او می داند که من چه فکری راجع به او می کنم. این بازی ها سخت تر از چیزی هستند که به نظر می آیند. سوئد تیم خوبی است و آنها بسیار خوب بازی می کنند. آنها بسیار دفاعی هستند و می خواستند روی ضد حملات به ما ضربه بزنند. ما خوب بازی کردیم، خوب دفاع کردیم و بسیار خوشحال هستیم. "

دو فصل اخیر برای موراتا چندان آسان نبوده اما حالا شرایط در اتلتیکو مادرید بهتر شده است و او علاقمند است که برای باشگاه و تیم ملی کشورش عملکرد بهتری داشته باشد. موراتا در این باره گفت: " حالا زمان این است که با اتلتیکو و تیم ملی یک قدم پیش بروم. باید در جایی آرام و با اهداف بلندپروازانه خودم باشم. می خواهم تا جایی که ممکن است در اتلتیکو بمانم. "

1

070