«مهمان ناخوانده» تمرین تیم ملی اسپانیا چه کسی بود؟

«مهمان ناخوانده» تمرین تیم ملی اسپانیا چه کسی بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر برخی از شخصیت های حاضر در یورو نظیر تیمو ورنر، جوردی آلبا و آلوارو موراتا تصویری از خودشان از تمرینات منتشر کرده اند و البته در توضیح تصویر خود از کلمه "تبلیغات" استفاده کرده اند.

به گزارش فوتبالی، در این تبلیغات یک چهره متفاوت به چشم می خورد که سوالاتی را ایجاد کرده بود. در حقیقت یک شخص تیره پوست در این تصاویر دیده می شود که با کمی دقت مشخص می شود که تصویر او به صورت فتوشاپی در این تصاویر قرار گرفته و این فرد هم "عمر سی" بازیگر سرشناس سینمای فرانسه است. در واقع عمر سی به تازگی در سریال "لوپن" بازی کرده است، سریالی که برگرفته از داستان معروف آرسن لوپن است و عمر نیز نقش سارقی را بازی می کند که متخصص تغییر چهره است. حالا برای تبلیغات قسمت های جدید سریال، تصاویری فتوشاپی از "عمر سی" در صفحه شخصیت های معروف قرار گرفته است.

سریال لوپن یکی از تازه ترین سریال های تولیدشده توسط شبکه اینترنتی نتفلیکس است که داستان متفاوت آن باعث شده تا خیلی سریع به شهرت و محبوبیت برسد. البته عمر سی پیش از این در فیلم تحسین شده "دست نیافتنی ها" به شهرت رسیده بود و حالا در شبکه محبوب نتفلیکس توانسته مورد توجه قرار بگیرد.

4125