راموس: پنالتی را به موراتا دادم چون مهاجمان با گلزنی زنده‌اند

راموس: پنالتی را به موراتا دادم چون مهاجمان با گلزنی زنده‌اند

سایت رسمی فوتبالی - سرجیو راموس شب گذشته و پس از پیروزی برابر سوئد اعلام کرد پنالتی دوم را به موراتا داده تا به گل تبدیل کند چرا که مهاجمان با گلزنی زنده هستند. 

به گزارش فوتبالی، سرجیو راموس در شرایط خوبی به سر می برد و موفق شد گل اول تیم ملی اسپانیا را در پیروزی 3 - 0 برابر تیم ملی سوئد به ثمر برساند. با این حال تصمیم او در سپردن دومین پنالتی به آلوارو موراتا با واکنش های بسیاری روبرو شد. در آن زمان نتیجه 1 - 0 به سود اسپانیا بود و بازی به صورت متغادلی دنبال می شد اما راموس می خواست به موراتا کمک کند تا اعتماد به نفس خود را بازیابد. کاپیتان قرمزپوشان پس از بازی گفت: " در آخر این مهاجمان هستند که با گلزنی زنده اند و موراتا یک قاتل است. پس از به ثمر رساندن اولین پنالتی چه چیزی بهتر از این بود که دومی را به هم تیمی خودم بسپارم تا شرایط خوب خود را بازگرداند و گلزنی کند. کار و افتخار برای تیم است. نتیجه چیزی است که اهمیت دارد نه کسانی که گلزنی می کنند. از نتیجه راضی هستم. نیمه اول بسیار تلاش کردیم و توانستیم در انتها از این موضوع سود ببریم. بالاخره دروازه حریف را باز کردیم که اتفاق مهمی بود. این بازی ما را یک قدم به یورو نزدیکتر کرد. از کار دفاعی تیم نیز راضی هستم. کاری جدی که با کلین شیت به پایان رسید. "

شب گذشته بار دیگر مورنو در غیاب لوییس انریکه هدایت اسپانیا را بر عهده داشت اما راموس پس از بازی پیامی برای سرمربی تیم داشت: " پس از شرایط غیرطبیعی به دلیل اتفاقی که برای مربی افتاد چه چیزی بهتر از این که این 6 امتیاز را به او تقدیم کنیم. این امتیازات به او و خانواده اش تعلق دارند و امیدوارم همه چیز به شرایط عادی بازگردد. "

1070