واکنش همسر موراتا به مقاله تند علیه کاپیتان تیم ملی اسپانیا

واکنش همسر موراتا به مقاله تند علیه کاپیتان تیم ملی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - آلیس کمپلو همسر موراتا به انتقادها در اسپانیا از شوهرش که آلوارو را "غیرپخته " و "نق نقو" می نامیدند، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اتلتیکو مادرید، کاپیتانی تیم ملی اسپانیا را در یورو به عهده داشته است. وی در 78 بازی ملی خود 36 گل زده که در یوروی کنونی نیز یک گل به ثمر رسانده است.  این مهاجم 31 ساله در مصاحبه اخیرش گفته است که به بازنشستگی از تیم ملی اسپانیا فکر می کند و می خواهد از لالیگا خارج شود چرا که رسانه های اسپانیایی زندگی را برای او و خانواده اش دشوار کرده اند.  نشریه الکونفیدنسیال در واکنش به این مصاحبه، مقاله ای علیه موراتا با این عنوان منتشر کرد:"موراتا، کاپیتانی که اسپانیا را شرمسار می کند و تنها دلیلش هم عملکرد ضعیفش در یورو نیست. "  در ادامه این مقاله آمده است:" موراتا دیگر چه کسی است که بخواهد از اسپانیا بد بگوید؟ این کار را چندین بار انجام داده است. این کاپیتان نمادی از اسپانیا نیست. او با صحبت های باعث شرمساری کشور می شود." 

حالا آلیس کمپلو در پیامی به این مقاله تند واکنش نشان داد و گفت :" متنفرم از این که نقش قربانی را بازی کنم و جنجال را بزرگ تر کنم اما چنین چیزی برای من عادی نیست. متاسفم اما آیا این عادی است؟ تنها چیزی که می بینم، کیفیت پایین روزنامه نگاری است که در آستانه نیمه نهایی یورو چنین مقاله ای نوشته می شود. برایم شگفت انگیز است که به جای روحیه دادن به بازیکن تیم خودشان می خواهند او را غرق کنند. چطور فکر می کنید که یک نفر می تواند کیفیت بالایی را برای تیمش ارائه بدهد وقتی که هیچ کس به او باور ندارد؟ چطور می توانید چنین مقاله ای منتشر کنید؟ چرا این قدر علیه یک انسان نفرت پراکنی می کنید؟ تبریک می گویم. همه می توانند نظرشان را بنویسند و هر کسی آزادی بیان دارد و هیچ کس نمی تواند همه را از خودش راضی کند اما برای گفتن هر حرفی روش های متعددی وجود دارد، به خصوص وقتی که در یک روزنامه قلم می زنید و قدرت تاثیرگذاری زیادی روی نوجوان ها دارید. این بازیکنان همگی پدر، مادر، همسر و فرزندانی دارند که چنین مقالات جنون آمیزی را می خوانند. قبل از صحبت کردن باید فکر کنیم که نظرمان چه تاثیری روی بقیه می گذارد. هر کسی ازاد است تا نظرش را بگوید اما نباید به کسی حمله کرد. " 

4125