اومتیتی: هرگز نشنیدم کسی در بارسلونا از گریزمان صحبت کند

اومتیتی: هرگز نشنیدم کسی در بارسلونا از گریزمان صحبت کند

سایت رسمی فوتبالی - ساموئل اومتیتی، هم تیمی آنتوان گریزمان در تیم ملی فرانسه، مدعی شد که کسی درباره این بازیکن در بارسلونا صحبت نکرده است. 

به گزارش فوتبالی، بسیاری باور دارند که آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید، در حال انتقال به بارسلوناست و جدایی خود در فصل نقل و انتقالات پیش رو از تیمش را نیز اعلام کرده است. این انتقال این هفته در هاله ای از ابهام قرار گرفت چرا که مدیرعامل اتلتیکو مادرید اعلام کرد که هنوز پیشنهادی از بارسلونا دریافت نکرده است. با وجود تمام این شایعات، ساموئل اومتیتی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور گریزمان در بارسلونا گفت: " آیا او به بارسلونا خواهد پیوست؟ این سوال خوبی است. واقعیت این است که من هرگز نشنیدم در رختکن کسی از او صحبت کند. شاید وقتی این اتفاق رخ داده من آنجا حاضر نبودم. "

احتمال جدایی اومتیتی با توجه به فصل ناموفقی که در نیوکمپ پشت سر گذاشت نیز بسیار بالاست. بازیکن سابق لیون با مصدومیتی از ناحیه زانو درگیر است و تنها در 14 بازی در لالیگا به میدان رفت اما با این حال تصمیم دارد که به حضور خود در بارسا ادامه دهد. او در این باره اضافه کرد: " من قرارداد دارم و در بارسلونا خوشحال هستم. فصل پیچیده ای را پشت سر گذاشتم اما این دلیل خوبی برای علاقه به حضور در تیم دیگری نیست. من فصل آینده نیز در بارسلونا خواهم بود. "

1070