بازارگرمی زیرکانه حسینی با استقلال و پرسپولیس/ از اول با سپاهان تمام کرده بود!

بازارگرمی زیرکانه حسینی با استقلال و پرسپولیس/ از اول با سپاهان تمام کرده بود!

وب سایت رسمی فوتبالی- با آغاز فصل نقل و انتقالات، نام بازیکنی که بیش از سایرین به گوش می رسید محمدرضا حسینی بود که خبر حضورش در لیست سرخابی و حتی شایعه توافقات اولیه اش با استقلال در فضای مجازی و رسانه ای منتشر شده بود.

به گزارش سایت فوتبالی، در روزهای گذشته حتی هواداران استقلال بیش از هواداران پرسپولیس و با توجه به اخبار ضد و نقیض، احتمال می دادند که حسینی در تیمشان باشد و فصل آینده را با پیراهن آبی به میدان برود اما امروز صبح به یکباره خبر از توافق نهایی محمدرضا حسینی با سپاهان روی خروجی سایت ها قرار گرفت که هواداران فوتبال به خصوص استقلال و پرسپولیس را تا حدودی متعجب کرد.

حتی مصاحبه ای در فضای مجازی از قول حسینی انتشار یافت که به نظر موثق و واقعی نمی آید اما در آن ذکر شده بود که حسینی با استقلال توافقات اولیه را انجام داده بوده و به دلیل مشکلات مالی و عملی نشدن وعده های مالی مدیران آبی، نتوانسته روی آینده فوتبالی اش ریسک کند.

از قول حسینی نوشته اند چندین بار خودش با مدیران استقلال تماس گرفته اما پاسخ درستی دریافت نکرده است. در حالیکه استقلال از جمله باشگاههایی بود که پیگیر حضور حسینی شده بود و مذاکراتی هم با این بازیکن انجام شده بود.

با این اوصاف به نظر می رسد علی رغم مشکلات مالی شدیدی که گریبان استقلال و پرسپولیس را گرفته، شایعه انتقال حسینی به دو تیم سرخابی بیشتر شبیه نوعی بازار گرمی برای این بازیکن بوده و او از ابتدا تصمیمش را برای حضور در تیم سپاهان گرفته بوده و حتی توافقات اولیه از مدتی قبل بین طرفین حاصل شده بود اما حسینی با بازارگرمی ویژه ای که انجام داد قیمتش را برای سپاهان بالا برد و حالا برخی خبرها حاکی از آن است که حسینی با قراردادی بالای ۳ میلیارد تومان در یک فصل به سپاهان پیوسته است! البته اینطور قراردادها یک میلیارد تومانی هم آپشن و پاداش دارد.

بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران با این قیمت ها بهم ریخته و مطمئنا باشگاههایی مثل سپاهان و تراکتورسازی و شاید پدیده بتوانند این رقمها را پرداخت کنند. در سال بحران مالی فوتبال ایران و باشگاهها، استقلال و پرسپولیس به مشکلات جدی خورده اند و در دو روز گذشته ماجراهای برانکو و پاتوسی این مشکلات را به خوبی نشان می دهد.

4344