دلیخت: یکی از پیشنهاداتم از بقیه بهتر است

دلیخت: یکی از پیشنهاداتم از بقیه بهتر است

سایت رسمی فوتبالی - ماتیس دلیخت، مدافع باشگاه آژاکس، همچنان از بین پیشنهادات متفاوت خود تیمی را انتخاب نکرده اما مدعی شده که یکی از آنها بهتر و وسوسه انگیزتر از بقیه است.

به گزارش فوتبالی، از مدتی قبل و خصوصا پس از پیوستن فرنکی دی یونگ به بارسلونا، بسیاری انتظار داشتند که ماتیس دلیخت نیز پس از پایان فصل از آژاکس جدا شده و به هم تیمی و دوست خود در نیوکمپ بپیوندد. اما در هفته های اخیر به نظر می رسد که ارتباط و احتمال پیوستن این بازیکن به بارسا بسیار کاهش یافته و این اتفاق باعث شد تا تیم هایی مانند یوونتوس و منچستریونایتد بار دیگر وارد عرصه رقابت برای خرید این بازیکن شوند. دلیخت در گفتگو با RTL4 اظهار داشت: " در حال حاضر من گزینه های متفاوتی را پیش رو دارم و می خواهم بهترین آنها را انتخاب کنم. درباره اتفاقی که ممکن است در آینده نزدیک رخ دهد بسیار هیجانزده هستم اما تلاش می کنم که آرام بمانم. مشخصا یکی از پیشنهادات از سایرین بهتر است. "

گفته می شود که بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن نیز شرایط مدافع جوان هلندی را زیر نظر دارند. دلیخت در فصلی که گذشت موفق شد با آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد و قهرمانی در لیگ هلند را نیز به دست آورد.

1070