محمود کلهر: پرسپولیس با لیاقت کامل قهرمان شد/ کار با برانکو آرزوی هر مدیری است

محمود کلهر: پرسپولیس با لیاقت کامل قهرمان شد/ کار با برانکو آرزوی هر مدیری است

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس پس از قهرمانی سرخ ها در جام حذفی ابراز امیداوری کرد که پرسپولیس بتواند کلکسیون افتخارات چند سال اخیرشان را با قهرمانی در آسیا تکمیل کنند.

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با فوتبالی با اشاره به اتفاقات فینال جام حذفی گفت: اگر اتفاقات عجیب فینال رخ نمی داد، به طور حتم پرسپولیس می توانست با گل های بیشتری این دیدار را با پیروزی به پایان رسانده و قهرمان شود. تاخیر در شروع بازی و وقفه 2 ساعته ای که برای سوت آغاز این بازی به وجود آمد شرایط را برای پرسپولیس سخت کرد و در مقابل به سود داماش بود.

وی ادامه داد: اتفاقات این بازی باعث شد این دیدار بار فنی بالایی نداشته باشد و پرسپولیس روی خلاقیت علی علیپور و ضربه کاشته تماشایی او بود که به گل رسید.

کلهر گفت: با همه مسائل و اتفاقات پرسپولیس مقتدرانه جام حذفی را به پایان رساند و با لیاقت موفق به ثبت دوگانه در این فصل شد.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص خبر استعفای ایرج عرب و جایگزینی احتمالی مهدی محمد نبی به جای او گفت: در این سال ها تغییر و تحولات در پرسپولیس زیاد بوده است آقای عرب هم دراین مدت تلاش خوبی را برای پرسپولیس داشته اند و آقای نبی نیز از جنس فوتبال هستند. امیدوارم اگر قرار به تغییر و تحولات دوباره است اتفاقاتی رخ دهد که در نهایت به سود پرسپولیس باشد.

کلهر ضمن تقدیر از حضور جعفر کاشانی به عنوان یک پیشکسوت با تجربه و تحصیلکرده در هیات مدیره پرسپولیس و نقش موثر وی در جمع مدیران باشگاه خاطر نشان کرد: برانکو مربی است که از روزهای اول حضورش در پرسپولیس تا به امروز نشان داده ارتباط خوبی با مدیران، مسئولان و هواداران باشگاه داشته است و هر کسی قرار است مدیر پرسپولیس باشد، باید بستر لازم را برای حضور برانکو در سال های آینده در پرسپولیس فراهم آورد. برانکو مربی ای است که هر مدیری آرزوی کار با او را دارد و مدیران باشگاه باید زمینه تداوم حضور او را برای سال های بعد فراهم آورند.

۴۱۲۴