کلهر: برد پیکان برای پرسپولیس دور از دسترس نیست

کلهر: برد پیکان برای پرسپولیس دور از دسترس نیست

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس بازگشت سیدجلال و حضور دوباره کمال کامیابی نیا را مساله ای مهم در سرنوشت این فصل سرخ ها می داند.

به گزارش فوتبالی، محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اوضاع این تیم گفت: بدون شک مدیریت خوب، کادرفنی باتجربه و بازیکنان تاثیرگذار و همین طور حمایت هواداران و پیشکسوتان باعث می شود ناکامی های پرسپولیس جبران شود.

کلهر در ادامه تصریح کرد: غیبت سیدجلال که نقش رهبر و لیدر را در زمین به خوبی اجرا می کند، در چند بازی اخیر و همین طور نبود هافبک تاثیرگذاری مثل کمال کامیابی نیا در میانه میدان برای پرسپولیس در نتایج اخیر پرسپولیس تاثیر زیادی داشته و اگر این 2 هر چه زودتر به ترکیب بازگردند، بخش اعظمی از مشکلات تیم حل و فصل خواهد شد.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی برابر پیکان گفت: این دیدار می تواند شروعی دیگر برای موفقیت ها و نتایج خوب پرسپولیس باشد. پرسپولیس تیم خوب و جنگنده ای است و اگر در بازی های اول نتوانسته است نتایج چندان درخشانی را کسب کند، شاید دلیل اصلی آن عدم شناخت کامل کادرفنی جدید از تیم است، مساله ای که در ماه های اول حضور برانکو نیز در پرسپولیس شاهد بودیم اما رفته رفته این مشکل حل شد. حالا هم اعتقاد من بر این است پرسپولیس می تواند دوباره به روزهای اوج خود بازگردد. من فکر می کنم پرسپولیس پیکان را شکست می دهد و با پیروزی این دیدار را ترک خواهد کرد.

4344