محمود کلهر: پرسپولیس در جام حذفی هم مدعی است

محمود کلهر: پرسپولیس در جام حذفی هم مدعی است

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس گفت: با حذف سرخ ها از گردونه لیگ قهرمانان آسیا چیزی از ارزش های این تیم کم نشد و حالا پرسپولیسی ها این فرصت را دارند که برای کسب 2 جام دیگر تلاش کنند.

به گزارش فوتبالی، محمود کلهر با اشاره به بازی پیش روی سرخ ها در برابر ماشین سازی تبریز به فوتبالی گفت: من اطمینان دارم پرسپولیس برنده این دیدار است و در نهایت می تواند عنوان قهرمانی را در این فصل از لیگ برتر از آن خود کند. 

او در خصوص این که تیم تا چه حد می تواند شوک ناشی از حذف تلخ از آسیا را خیلی زود فراموش کند، تصریح کرد: با توجه به حضور سرمربی خوبی مثل برانکو و همین طور حضور کریم باقری در کادرفنی که اتفاقا از دوستان خوب من هم محسوب می شود، پرسپولیس از این جهت مشکلی نخواهد داشت. حضور این 2 در کادرفنی پرسپولیس خیال همه را بابت خیلی از مسائل از جمله جلوگیری از ورود حواشی به درون تیم راحت می کند. در مدیریت و توان فنی و غیرفنی این نفرات هیچ شک و ابهامی وجود ندارد.

 کلهر با اشاره به شانس  بالای پرسپولیس در فتح جام حذفی خاطرنشان کرد: پرسپولیس می تواند سپاهان را در خانه اش شکست داده و به فینال و در نهایت قهرمانی دست پیدا کند. من این اعتقاد را دارم که این تیم توان و عناصر لازم برای کسب قهرمانی را دارد.

7655