حمایت بازیکنان برزیل از نیمار در مقابل اتهام تجاوز

حمایت بازیکنان برزیل از نیمار در مقابل اتهام تجاوز

سایت رسمی فوتبالی- این روزها بازیکنان تیم ملی برزیل در اردو حضور دارند و خود را برای حضور در رقابتهای کوپا آمه ریکا آماده می کنند. در شرایطی که نیمار با دردسر تازه ای روبرو شده و فردی به اتهام تجاوز از نیمار شکایت کرده است، بازیکنان سلسائو به دفاع از نیمار برخاسته اند.

به گزارش فوتبالی،بازیکنان برزیل به سرکردگی فرناندینیو، یکی از محترم ترین و باتجربه ترین بازیکنان اردوی سلسائو حمایتشان رااز نیمار ابراز کرده اند.

فرناندینیو بازیکن منچسترسیتی در کنفرانسی خبری گفته:« حسابی سورپرایز شدم و البته ناراحتم. مطمئنم که همه چیز دراین رابطه خیلی سریع به صورت شفاف مشخص خواهد شد. من به بیگناهی نیمار اطمینان دارم و می دانم که چنین اتفاقی رخ نداده است. من، بازیکنان تیم و اعضای کادر فنی تیم ملی 100% از نیمار حمایت می کنیم تا این مسائل حاشیه ای برروی او تاثیر نگذارد.»

فرناندینیو ادامه داد:« همه ما تمام تلاشمان را می کنیم تا نیمار حمایت کامل ما را حس کند و این اتهام برروی او در تمرینات و بازیهای تیم تاثیر نگذارد. او می داند که از حمایت من و تمام بازیکنان تیم برخوردار است وهرزمان که لازم باشد، کاملااز او حمایت خواهیم کرد. امیدوارم که نه فقط نیمار، بلکه تمام افرادی که دراین قضیه درگیر هستند، خیلی زود مسائل را از هم تفکیک کنند.»

علاوه بر فرناندینیو، لوکاس پاکتا، بازیکن میلان و اورتون، مهاجم گرمیو هم حمایتشان را از نیمار ابراز کردند.

 روز شنبه خانمی از نیمار به اتهام تجاوز شکایتی را به دادگاهی در برزیل ارائه کرد ونیمار هم با انتشار تصاویر و پیغامهای این فرد، سعی کرد تا بیگناهی اش را ثابت کند که البته این کار برای او دردسرهای تازه ای را ایجاد کرده است.

لوکاس پاکتا هم دردفاع از نیمار گفت:«ما نیمار را می شناسیم و می دانیم که او انسان خوبی است.به نظر من باید همیشه در شبکه های اجتماعی مراقب بود؛ نه فقط بازیکنان فوتبال، بلکه همه افراد باید مراقب باشند. » 

تیم ملی برزیل تا روز 4 ژوئن در کمپت ترسه پولیس تمرین خواهد کرد و پس از آن عازم برزیلیا خواهد شد تا دردیداری دوستانه مقابل تیم ملی قطر به میدان برود. سلسائو در گروه آ رقابتهای کوپا آمه ریکابا تیمهای بولیوی، ونزوئلا و پرو همگروه است و بازی اولش در کوپاآمه ریکا را در روز 14 ژوئن مقابل بولیوی برگزار خواهد کرد.

6363