پدر نیمار و ضبط کردن دوربین عکاس روئیترز در فرودگاه برزیل

پدر نیمار و ضبط کردن دوربین عکاس روئیترز در فرودگاه برزیل

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که حواشی و جنجالهای نیمار و اعضای خانواده اش پایانی ندارد. در هفته ها و ماه های اخیر اخبار حاشیه ای فراوانی در مورد ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به گوش رسیده و اخیرا اتهام تجاوز نیز به این اخبار حاشیه ای اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی، نیمار به خاطر مصدومیت از ناحیه قوزک پای راست در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی قطر، شانس حضور در رقابتهای کوپا آمه ریکا را از دست داد و حالا هم نوبت به پدر او رسیده تا جنجال جدیدی را ایجاد کند.  طبق گزارش گلوبوسپورته، پدر نیمار در بدو ورود به فرودگاه برزیلیا، با یک عکاس درگیر شد و دوربین او را ضبط کرد.

گویا نیمار بعد از ترک اردوی تیم ملی برزیل با پدرش در حال بازگشت به خانه بود. در نزدیکی بخش وی.آی.پی فرودگاه برزیلیا، یکی از عکاسان آژآنس خبری رویترز قصد داشت تا تصاویری از نیمار که با عصا راه می رفت را ثبت کند. اما پدر نیمار با دیدن اوسلی مارسلینو، به سمت او رفت و دوربینش را از او گرفت. آقای مارسلینوبا دو دوربین در فرودگاه حضور داشت و با استفاده از دوربین دومش عکاسی اش را ادامه داد . البته کمی بعد  پدر نیمار، تصمیم گرفت تا دوربین اقای مارسلینو را به او بازگرداند. چرا که به این نتیجه رسید که حتی ضبط دوربین آقای مارسلینو هم مانع از عکاسی او از پسرش نشده است.

 6363