هدیه بسیار ویژه ای که دراردوی آرژانتین به مسی اهدا شد

هدیه بسیار ویژه ای که دراردوی آرژانتین به مسی اهدا شد

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا این روزها در سرزمین مادری اش ودر کمپ تمرینی آلبی سلسته حضور داردو خودش را برای حضوری موفق در کوپا آمه ریکا آماده می کند.

به گزارش فوتبالی، حالا شاید تعدادی از هواداران بارسلونا با دیدن این عکس از مسی نگران شوند و بترسند؛ اما نترسید ، چون دلیلی برای نگرانی وجود ندارد؛ مسی به تیم دیگری نپیوسته و پیراهنی که در دستش می بینید، یک پیراهن یادگاری است؛ البته شاید هم حق داشته باشید؛ این عکس، شاید کمی شبیه به مراسم معارفه یک بازیکن جدیدباشد.

اما ماجرا از این قرار است که لیونل مسی هدیه خیلی خاص و ویژه ای دریافت کرده و با آن عکس یادگاری گرفته است: پیراهن باشگاه نیولز اولد بویز؛ تیم دوران کودکی مسی در فوتبال آرژانتین که در قلب او جای دارد.

درطول این سالها مسی بارها اعلام کرده که قبل از خداحافظی از دنیای فوتبال دوست دارد برای مدتی هم که شده با پیراهن نیولز اولد بویر به میدان برود؛ چرا که او اولین گامهای فوتبالی اش رابا پیراهن مشکی وقرمز این تیم برداشته بود. حالا لیونل مسی این روزهادر آرژآنتین است وخودش را برای همراهی تیم ملی کشورش در کوپا آمه ریکا آماده می کند. اما دو نفر به نمایندگی از باشگاه نیولز اولد بویز روساریو به دیدار مسی رفتند وپیراهن این تیم باشماره 10 و با نام مسی را به او هدیه دادند.

این دو نفر، کریستین د آمیکو و خوان خوسه کنسینا، نایب رئیس و یکی از مدیران ارشد این باشگاه بودند و مسی با آغوشی گرم از آنها استقبال کرد و هدیه شان را پذیرفت.

6363