آتش بازی هازارد در شب خداحافظی با چلسی: دو گل و یک پاس گل درفینال باکو

آتش بازی هازارد در شب خداحافظی با چلسی: دو گل و یک پاس گل درفینال باکو

سایت رسمی فوتبالی- ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی بی تردید ستاره بازی فینال لیگ اروپا بود.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در مصاف تیمش مقابل آرسنال در فینال لیگ اروپا نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشت. این بازی که آخرین بازی هازارد برای چلسی بود، با دو گل و یک پاس گل از ستاره بلژیکی همراه بود.

هازارد از ابتدا تا انتها، برترین بازیکن زمین بود و بدین ترتیب مثل یک ستاره واقعی با تیم محبوبش خداحافظی کرد. در نیمه اول بازی، او توانست به بهترین نحو ممکن چلسی را مقابل آرسنالی که بر بازی سلطه داشت، رهبری کند  و در نیمه دوم بود که توانایی هایش شکوفا شد و توانست تا تاثیرگذاری اش را ثابت کند: هازارد در نیمه دوم یک پاس گل داد و دو گل هم برای تیمش به ثمر رساند تا مرد شماره یک چلسی در مسیر رسیدن به این جام ارزشمند باشد.

در دقیقه 58 بازی، هازارد پاس گلی تماشایی را به پدرو رساند تا این مهاجم اسپانیایی بازی را 0-2 کند و پنج دقیقه بعد، هازارد با بهره گیری از خطای پنالتی ای که روی اولیویه ژیرو انجام شده بود، پشت ضربه پنالتی ایستاد وبرتری تیمش را قاطع تر کرد.


در دقیقه 72 نمایش حیرت آور هازارد با گل دوم او در این بازی همراه بود و بدین ترتیب چلسی 1-4 از آرسنال پیش افتاد. ساری، سرمربی چلسی، هازارد را تعویض کرد و این ستاره بلژیکی در میان تشویقهای هواداران تیمش زمین مسابقه را ترک کرد.

هازارد دراین بازی 45 پاس داد که 39 تا از آنها به مقصد رسید (دقت پاس 86.7% درفینال باکو) و 32 تا ازپاسهای او در زمین تیم حریف ارسال شد.

او از بین بازیکنان چلسی در بیشترین دوئلها شرکت کرد (19 دوئل که در 47.4% آنها موفق بود) و در امور دفاعی هم عملکرد خوبی داشت و شش بازیابی توپ انجام داد.

 6363