ورمزیار: تا کی باید تماشاگر قهرمانی پرسپولیس باشیم؟!/ هواداران تحمل مشکلات بیشتر را ندارند

ورمزیار: تا کی باید تماشاگر قهرمانی پرسپولیس باشیم؟!/ هواداران تحمل مشکلات بیشتر را ندارند

وب سایت رسمی فوتبالی- صادق ورمزیار نسبت به لو رفتن اسناد محرمانه قراردادهای استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، صادق ‌ورمزيار ‌که ‌از ‌شنيدن ‌لو ‌رفتن‌ اسناد ‌محرمانه ‌قرارداد ‌بازيکنان ‌خارجی و ‌سرمربی ‌فصل ‌قبل ‌استقلال‌ متعجب‌ شده ‌بود ‌درباره ‌بحث ‌سرمربی ‌فصل ‌بعد‌ استقلال‌ هم ‌‌حرف ‌زد.‌

‌‌‌چطور‌ ممکن ‌است ‌متن‌ قراردادهای ‌بازيکنان ‌استقلال ‌صفحه‌ به ‌صفحه ‌منتشر ‌شود؟

اين موضوع باور كردی نيست. بايد ديد قراردادها از چه طريق و به چه صورت لو رفته اند. به هر حال اتفاقی است كه افتاده و بيش از پيش استقلال را به دردسر انداخته است.

‌‌‌مديران ‌باشگاه ‌چکار ‌کنند؟

بايد هرچه سريعتر اين موضع را جمع و جور كنند چون تيم به اندازه كافی مشكل دارد و اگر قرار باشد باز هم با اين مسائل حاشيه های بيشتری برای تيم به وجود بيايد وضعيت از اين هم برای استقلال بدتر می شود. استقلال چند فصل است كه قهرمان ليگ نشده و مردم ديگر تحمل مشكلات بيشتر را ندارند.

‌‌‌شما ‌موافق ‌به ‌خدمت‌گيری ‌مربی خارجی ‌هستيد؟
اگر قرار است مربی خارجی بيايد كه باز هم تيم را دوم و سوم جدول تحويل بدهد بهتر است با همين گزينه های داخلی به كار ادامه بدهيم اما اگر قرار است مربی خارجی حتماً باشد بايد يك مربی صاحب سبك و نامدار را به تهران بياورند.

‌‌‌چطور؟
مربی خارجی ضعيف، فقط خودش به تيم هزينه تحميل نمی كند. او اصرار می كند دو تا بازيكن خارجی هم بياورد كه آنها هم بار اضافه ديگری روی هزينه های قبلی می شوند و در نهايت هم هوادار می ماند و يك فصل ديگر بدون جام! تا كی تماشاگر قهرمانی پرسپوليس باشيم؟

‌‌‌با‌ اين ‌وصف ‌وقتی ‌فرهاد ‌مجيدی‌ گفته ‌اگر ‌بماند ‌تيم ‌را ‌می ‌سازد،‌ می ‌تواند‌ هدايت ‌استقلال ‌در ‌فصل ‌بعد ‌را ‌در‌ دست ‌بگيرد؟
هر كسی بهتر از ديگران می داند در چنته اش چه دارد. ولی تجربه 30 ساله من می گويد اين كار برای فرهاد مجيدی يك مقدار سخت است. استقلال تيمی بزرگ با حواشی و مسائل بزرگ است كه كار را برای يك تازه وارد بيش از تصور سخت می كند. اگر مجيدی می خواهد بيايد بايد خيلی خيلی پرقدرت جلو بيايد تا بتواند موفق باشد.

4344