عرب: برانکو هنوز لیست نداده است/ روی قهرمانی حذفی حساب ویژه ای باز کردیم

عرب: برانکو هنوز لیست نداده است/ روی قهرمانی حذفی حساب ویژه ای باز کردیم

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل پرسپولیس توضیحات کوتاهی درباره شرایط باشگاه در آستانه دیدار حساس مقابل سپاهان بیان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، ايرج ‌عرب،‌ مديرعامل ‌باشگاه ‌پرسپوليس ‌نگران‌ ديدار ‌نيمه ‌نهايی ‌جام ‌‌حذفی ‌مقابل ‌سپاهان ‌است‌ اما ‌می ‌گويد ‌با ‌اين ‌حريف،‌ تعامل ‌برقرار ‌کرده ‌و ‌به‌ دنبال ‌آن ‌است ‌تا ‌يک ‌فوتبال ‌واقعی ‌اتفاق ‌بيفتد.‌ او ‌بايد ‌از ‌سوی ‌ديگر،‌ فشارها ‌را ‌کنترل ‌کند ‌و‌ پاسخگوی ‌شايعات ‌هم ‌باشد.

‌‌موضوع ‌پيشنهاد ‌700 ‌هزار ‌دلاری ‌بشار‌ رسن ‌تکذيب ‌شد.‌ چه ‌نظری ‌در ‌اين ‌مورد ‌داريد؟‌
ما كه گفتيم چنين ارقامی وجود ندارد. صحبت ها انجام شده و حتی قراردادی در اسفند نوشتيم. در فروردين هم توافق كامل كرديم اما تأكيدم اين است كه با توجه به شرايط ارزی و مشكلاتی كه داريم، بايد با احتياط زيادی وارد بحث تمديد قرارداد بازيكنان خارجی شويم. اين ارقام نيز اشتباه بود.

‌‌بشار ‌می ‌ماند؟‌

بله اما بايد مذاكرات را ادامه بدهيم. ان شا ءا... همه می مانند.

‌‌شما ‌به ‌بازيکنان ‌گفته‌ايد ‌هر ‌کدام ‌که‌ خواستند،‌ می ‌توانند ‌پرسپوليس ‌را ‌ترك ‌کنند؟‌
اصلا چنين موضوعی صحت ندارد. ما فقط اين موضوع را مطرح كرديم كه هر بازيكنی، پيشنهاد خوب خارجی دارد، با باشگاه در ميان بگذارد و در صورت تأمين شدن منافع طرفين، می تواند با اجازه برانكو، تيم مان را ترک كند. موضوع كاملا مشخص است.

‌برای ‌بازی ‌چهارشنبه ‌شب،‌نگرانی ‌نداريد؟‌
ما دو نماينده مان را زودتر به اصفهان می فرستيم تا شرايط را مهيا كنند. بعد از آن، به دنبال همكاری با سپاهانی ها هستيم چون می خواهيم يك فوتبال واقعی را ببينيم و لذت ببريم. دنبال مسائل ديگر نيستيم.

‌‌قانون ‌50-50‌ رعايت ‌می ‌شود ‌يا ‌همچنان‌ بايد ‌منتظر ‌جواب ‌بمانيد؟‌
مسئولان سازمان ليگ بارها مصاحبه كردند و گفتند اين قانون قابليت اجرايی دارد. ما تابع قانون هستيم و مطمئنم مسئولان امر، بهترين تصميم را می گيرند. بالاخره اين حق برای هواداران هر دو باشگاه وجود دارد كه در ورزشگاه باشند. ان شا ءا... كه بدون حاشيه و جنجال، اين بازی تمام شود.

‌و ‌فکر ‌می ‌کنيد ‌چه ‌تيمی ‌برنده ‌خواهد ‌شد؟‌
ما با تمام تمركز به اصفهان می رويم و بازی خواهيم كرد. من اميدوارم نتيجه به سود تيم مان باشد و به فينال برويم. حقيقت اين است كه روی قهرمانی در جام حذفی، حساب ويژه ای باز كرديم و نمی خواهيم اين افتخار را از دست بدهيم.

و ‌پروژه ‌جذب ‌بازيکنان ‌جديد ‌به ‌کجا ‌کشيد؟‌
من از رسانه ها می خواهم بدون گمانه زنی و در فضايی آرام، اجازه بدهند برانكو كارش را انجام بدهد. هنوز هيچ ليستی از سوی ايشان به دست بنده نرسيده و بايد منتظر بمانيم. هيچ چيز هم مشخص نيست ولی متأسفانه در فضای مجازی، هر روز مسائل تازه ای می شنويم كه صحت ندارد.

4344