نیمار به پرداخت هزینه به پزشک زایمان محکوم شد

نیمار به پرداخت هزینه به پزشک زایمان محکوم شد

سایت رسمی فوتبالی - دادگستری برزیل اعلام کرد که نیمار ستاره پی اس جی هزینه خدمات درمانی پسرش در سال 2011 را نپرداخته و مبلغی معادل 10 هزار یورو به پزشک بیمارستان سائو لوئیز در سائوپائولو بدهکار است.

به گزارش فوتبالی، سایت برزیلی UOL اعلام کرده است که ستاره برزیلی بیش از یک ماه پیش از طریق دادگستری برزیل مطلع شده که باید بدهی خود را به دکتر هربرت کرامر بپردازد. فردی که در آن زمان به عنوان پزشک زایمان برای تولد فرزند هشت ساله وی فعالیت می کرد. نیمار در سن 19 سالگی از رابطه اش با کارولینا دانتاس صاحب فرزندی به نام "دیوی لوکا" شد.

هر چند که تیم رسانه ای نیمار ادعا می کند که مبلغ مذکور به بیمارستان پرداخت شده اما دکتر کرامر در شکایت خود به دادگاه اعلام کرده که مبلغی به حساب او واریز نشده و در حال حاضر دادگاه نیز حق را به او داده است. 

دکتر کرامر توضیح داده که در زمان تولد این بچه در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در شیفت حضور داشته و برای زایمان نیز یک پرستار و یک پزشک دستیار به او کمک کرده اند. 

در آن زمان نیمار و پدرش مدعی شده بودند که مبلغ درخواستی دکتر کرامر بالاست و حاضر به پرداخت آن نشده بودند اما حالا دادگاه حق را به پزشک برزیلی داده است.