پوچتینو: هدایت رئال؟ فوتبال تو را هرجا شایسته باشی می رساند

پوچتینو: هدایت رئال؟ فوتبال تو را هرجا شایسته باشی می رساند

سایت رسمی فوتبالی- تاتنهام این روزها خود را برای حضور دراولین فینال تاریخ لیگ قهرمانانش آماده می کند. در این میان مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام با خیالی راحت درانتظار مهمترین بازی کارنامه مربیگری اش است.

به گزارش فوتبالی، او که میهمان ویژه برنامه «ال پارتیداسو کوپه» و رادیو مارکا بود، گفتگوی جالب توجهی را دراین باره انجام داد که این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*احساسات: سه هفته است که خودمان را برای فینال آماده می کنیم و من در کمال آرامش هستم. این بازی فینال، دوئل تاکتیکی بین پوچتینو و کلوپ نیست.

*حضور درشهر مادرید و انجام بازی فینال در پایتخت اسپانیا: ما در شهرک ورزشی والدبباس تمرین خواهیم کرد ولی دراین شهرک شب مانی نداریم. از مسئولان باشگاه مادریدی خواستیم تا به ما اجازه استقرار در اقامتگاه های والدبباس را بدهند ولی فلورنتینو به ما اجازه نداد. 

*هری کین: او بازیکن واقعا مهمی است؛ البته به شرطی که 100درصد آماده باشد. روند بهبود او به خوبی طی می شود و امیدواریم که بتواند به تیم کمک کند و واقعا خوشبین هستیم

*ریسک درمورد هری کین: همیشه سخت است از یک بازیکن دراین باره سوال کنی؛ چون او همیشه خودش می گوید که حالش خوب است و می تواند بازی کند؛ خود من که همیشه این کار را می کردم. اما تجربه به تو نشان می دهد که آیا می توانی او را به زمین بفرستی یا خیر


*دو پروژه متفاوت: پروژه لیورپول  قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بود و پروژه ما این بود که فصل را به بهترین نحو ممکن پیش ببریم. ما این فصل هیچ خریدی نداشتیم و آنها 70 میلیون یورو برای خرید دروازه بان و مدافع هزینه کردند.

*آینده: بعد از بازی فینال، تصمیم خاصی نخواهم گرفت. اما مهم است که برنامه آینده را بدانی. اگر سال آینده بخواهیم قهرمان شویم، به ابزارهای مختلفی نیاز خواهیم داشت

*هدایت رئال مادرید: من هیچ هدفی به جز هدایت تاتنهام ندارم و دوست ندارم که برای آینده ای طولانی مدت رویاپردازی کنم. فوتبال تو را به جایگاهی که شایستگی اش را داری، می رساند.

6363