درباره ادعاهای عجیب فتح الله زاده/ کدام مسی؟ کدام بهروز وثوقی؟

درباره ادعاهای عجیب فتح الله زاده/ کدام مسی؟ کدام بهروز وثوقی؟

وبسایت رسمی فوتبالی -  مصاحبه جدید مدیرعامل اسبق استقلال دو نکته مهم داشته است.

به گزارش فوتبالی، علی فتح‎الله‎زاده که مهمان برنامه گپ آهنگ شبکه رادیویی ورزش بود، در این برنامه دو ادعای عجیب داشت.  مدیرعامل اسبق استقلال درباره مسی مدعی شد که اگر او به استقلال برگردد و مسی در سالهای آخر فوتبالش باشد، ستاره بارسا را به استقلال خواهد آورد:" به آن سن( 37-36) که آقای مسی برسد چه اشکالی دارد ۴ روز هم بیاید باافتخار برای استقلال بازی کند. من می‌گویم شدنی است شک نکنید که شدنی است یعنی فوتبال ما الآن جایگاه خیلی خوبی دارد." البته این ادعا را باید گذاشت کنار ادعاهای دیگر حاجی فتح الله، از ساخت استادیوم بزرگ برای استقلال تا داشتن سابقه بازی در استقلال و حتی پرسپولیس! 

جدا از این ادعای فوق‎العاده عجیب که سوژه خوبی برای شوخی با فتح‎الله‎زاده در شبکه‎های اجتماعی داد (عده ای در واکنش به صحبتهای مدیر خوش صحبت آبی‎ها با فتوشاپ، مسی و فتح‎الله زاده را در حال گرفتن عکس یادگاری با پیراهن استقلال نشان دادند، مدیرعامل استقلال حرف دیگری هم زد که از دید کاربران شبکه های اجتماعی دور نماند. اینکه او سابقه همبازی بودن با بهروز وثوقی در تئاتر را داشته است. مدیرعامل اسبق استقلال در شرایطی چنین ادعایی را مطرح کرده که فتح‎الله‎زاده به گفته خودش متولد اول فروردین 1338 است و بهروز وثوقی 20 اسفند 1316 به دنیا آمده و تقریبا 20 سال از مدیرعامل اسبق استقلال بزرگتر است.

طبق اطلاعات موجود در صفحه فارسی ویکی پدیای بهروز وثوقی، اولین حضور این بازیگر سرشناس در سینما، مربوط به سال 1337 و بازی در فیلم طوفان در شهر ما بوده. یعنی زمانی که فتح‎الله زاده هنوز به دنیا نیامده بود. ضمن آنکه نخستین فیلم وثوقی که مورد توجه قرار گرفت، فیلم صد کیلو داماد به کارگردانی عباس شباویز در سال ۱۳۴۰ بوده یعنی زمانی که علی فتح‎الله زاده هنوز سه سالش نشده بود.

از این مسائل که بگذریم، بهروز وثوقی در مصاحبه ای که 25 اردیبهشت ماه 97 در سایت انتخاب منتشر شده، اعلام کرده که تنها تا 6 ماهگی در خوی بوده و بعد از آن به تهران آمده و حالا معلوم نیست چگونه فتح‎الله زاده مدعی شده در خوی با او همبازی بوده است و مشخص نیست منظور فتح الله کدام بهروز وثوقی بوده است! بهروز وثوقی که همه می شناسند یا بهروز وثوقی، بازیگر معروف سینمای ایران! راستی علی فتح الله زاده نگران نیست یک نفر از بهروز وثوقی بپرسد که آیا علی فتح الله زاده را می شناسی و با و همبازی بوده ای؟ آن وقت بهروز وثوقی با یک نه، همه را ناراحت کند!

به ما حق بدهید که وقتی این مسائل را کنار هم قرار دهیم به این نتیجه برسیم که وقتی فتح‎الله‎زاده صحبت از جذب مسی کرده، احتمالا منظورش رضا پرستش بدل ایرانی مسی بوده نه خود مسی!

1984