ناصر ابراهیمی: خداحافظی پرسپولیس از آسیا آبرومندانه بود/ برانکو تعیین کننده است

ناصر ابراهیمی: خداحافظی پرسپولیس از آسیا آبرومندانه بود/ برانکو تعیین کننده است

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه برانکو در دیدار با سپاهان نقش تعیین کننده‌ای دارد، گفت: پرسپولیس خداحافظی آبرومندانه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا داشت.

به گزارش فوتبالی، ناصر ابراهیمی در گفتگویی، درباره برد دو بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در بازی تشریفاتی هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا که نتیجه اش تأثیری در صعود سرخپوشان نداشت اظهار داشت: پرسپولیس نشان داد می‌توانست به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برسد. بخشی از حذف پرسپولیس مربوط به اشتباهات داوری می‌شود اما باید پرسپولیس روی موقعیت‌هایی که در بازی‌های اخیر خود در آسیا خراب کرد کار کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در بازی مقابل السد اذعان داشت: پرسپولیس عالی بازی کرد. این تیم آبرومندانه از رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد. ضمن اینکه بیرانوند بار دیگر هم نشان داد سطح بسیار بالایی در دروازه بانی دارد.

وی با اشاره به بازی خداحافظی ژاوی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: او یک مهندس واقعی در فوتبال دنیا بود. بازیکنان باید بارها فیلم بازی‌هایش را ببینند. دیدن حرکات پا به توپ و بدون توپ او لذت فوتبال را چند برابر می‌کند. ژاوی در همین بازی نشان داد توانایی‌های بسیار بالایی دارد و می‌تواند یک رهبر واقعی برای تیم باشد.

ابراهیمی درباره دیدار پیش‌روی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی افزود: بازی با سپاهان بستگی به دیدگاه برانکو دارد. اگر او بخواهد از حیثیت فوتبال پرسپولیس دفاع کند باز هم به بازیکنان اصلی اش میدان خواهد داد. شاید برخی مربیان مثل من به این فکر کنند که بهتر است در بازی با سپاهان به نیمکت نشینان میدان دهند تا آنها اعتماد به نفس از دست داده خود را پیدا کنند و بجنگند.

7655